Úvod > Aktuality > ADMEZ se stalo oficiálním jménem

ADMEZ se stalo oficiálním jménem

25. 2. 2013

Po 15 letech činnosti asociace máme nový název Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Zažitá zkratka se tak změnila jen v jediném písmenu. Namísto ADMAZ budeme nově používat ADMEZ.

„Rozhodli jsme se dát do souladu formu s obsahem. Asociace sama se aktivitám ohledně e-commerce věnuje již mnoho let a především naši vlastní členové se s příchodem internetu změnili a online obchodní prostor velmi aktivně využívají,“ řekl ředitel asociace Tomáš Hájek. „V podstatě dnes již nelze na zásilkové firmy hledět s původní představou prodejců s tlustým papírovým katalogem. Jsou to multikanáloví obchodníci, kteří využívají pro komunikaci i prodej několik způsobů,“ dodal.

Již šestým rokem ADMEZ bude pořádat úspěšnou konferenci E-commerce Forum, která je hlavním oborovým setkáním obchodníků na internetu a jednou z nejprestižnějších a největších akcí  v oblasti e-commerce v Česku. Konference je zaměřena na reálný přínos pro účastníky, přednášejí zde lidé se skutečnými zkušenostmi z praxe a reální provozovatelé e-shopů, a právě proto je tak úspěšná.

V letošním roce pokračují aktivity E-shop clubu. Byznysově-společenská platforma pro setkávání nabízí internetovým obchodníkům možnost získávat zkušenosti od větších a zkušenějších. Účastníky jsou jak řádní členové asociace, kteří mají dlouholeté zkušenosti s logistikou, obsluhou zákazníků na dálku, komunikací s klienty i případnými reklamacemi zboží, tak nově příchozí e-shopy, které se chtějí vzdělávat a vyměňovat si zkušenosti.

 Cílem platformy E-shop club při ADMEZu je pomáhat obchodům v jejich růstu a rozvoji, kultivovat online nákupní prostředí a pozitivně působit na veřejnost, aby získala v internetové nakupování větší důvěru. Setkání obchodníků se konají pravidelně od září 2012  a věnují se mnohým aktuálním tématům důležitým pro provozování e-shopu.



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma