Úvod > Aktuality > Shortlisty vyhlášeny

Shortlisty vyhlášeny

18. 5. 2016

Do letošního 14. ročníku soutěže Český direkt & Promo bylo přihlášeno 61 prací, tedy přibližně o 15 % více než v loňském roce. Nejobsazovanější se stala kategorie „Event, field a sportovní marketing“ s celkem 13 přihlášenými pracemi.

První kolo hodnocení poroty poslalo na shortlist přes 40 prací ve 13 kategoriích. Mezi finalisty jsou nejčastěji zastoupeny agentury Wunderman, Momentum a Dark Side s pěti a více pracemi na shortlistu.

Předsedkyně poroty Naďa Šolcová k tomu řekla: Soutěž Český direkt & Promo klade na přihlášené práce velké nároky. Aby uspěly, musí být zároveň strategicky promyšlené s dobrými výsledky i dobrou kreativou. Proto je velmi potěšující, že na shortlist postoupilo tolik soutěžních kampaní. Nominované práce jsou velmi zajímavou marketingovou inspirací.“

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhne 1. června v klubu Jazz Dock v Praze na Smíchově. Během slavnostního večera ADMEZ vyhlásí i Osobnost českého direct marketingu

Vítězové mají právo postoupit do mezinárodního klání - soutěže IMC European Awards for Integrated Marketing Communications, kterou pořádají Evropská asociace komunikačních agentur (EACA) a Evropská rada pro integrovanou marketingovou komunikaci (IMCC). Soutěž je otevřena všem, kdo získali ocenění v národních soutěžích v některé z členských zemí IMCC. V České republice je touto národní soutěží Český direkt & Promo.

Výkonný ředitel Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) Tomáš Hájek k tomu řekl: „Jsme zvyklí, že čeští zástupci vozí z Evropy medaile. Budeme držet palce, aby se tak stalo i v letošním roce.“

Kompletní shortlisty najdete v příloze a na webu: http://www.ceskydirekt.cz/vysledky/vysledky-2016/

O soutěži:
ČESKÝ DIREKT vznikl v roce 2003 jako jeden z projektů ADMEZ (dříve ADMAZ). První tři roky probíhal poměrně jednoduše, poté byl rozšířen do širokého spektra kategorií, které v podstatě kopírovaly jednotlivé obory přímého marketingu. Toto poměrně striktní dělení se časem ukázalo jako nevýhodné, neboť trh směřoval k integraci oborů, a proto došlo k další změně.

Od roku 2010 vystupuje pod jménem ČESKÝ DIREKT & PROMO jako nový typ soutěže s širokým záběrem podlinkových aktivit. V nové podobě proběhl v roce 2016 již posedmé, celkově však vstupuje do čtrnáctého ročníku. Soutěž spolupořádají ADMEZ a Aktivační agentury AKA.

 



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma