Úvod > Aktuality > Customer Contact 2016

Customer Contact 2016

23. 5. 2016

"Kdo to se zákazníky umí a jaké jsou trendy" je podtitul konference, kterou pořádá náš člen B2B media ve čtvrtek 9.6.2016 v OK systemu, Na Pankráci 125, Praha 4.

Ať už zachraňují životy (Linka 112), rodinné rozpočty (Home Credit) nebo ztracené kufry (Bluelink/Transavia), ať jsou jejich nástroji sluchátka s mikrofonem nebo myš a klávesnice, jedno mají společné – snaží se dostat komunikaci s lidmi na tu nejlepší úroveň.


Lidé, kteří budou na konferenci prezentovat, působí v externích kontaktních centrech (UniCall), v interních zákaznických centrech (Home Credit, O2, NN), ve státním sektoru (Linka 112 - integrovaný záchranný systém) nebo dodávají technologická řešení (Avaya, Brand Embassy, Geneea).

Představí se UniCall oceněný na soutěži Czech Contact Centre Award i společnost Bluelink International, která po úspěchu v Česku zvítězila také na mezinárodní soutěži European Confederation of Call Centre Organisations.

Konference se bude věnovat jak telefonním hovorům (Home Credit), tak e-mailu, sociálním sítím (O2) nebo aplikaci WhatsApp Messenger (Bluelink/Transavia).
Vystoupí Vít Horký z Brand Embassy, kpt. Jan Urbánek z Integrovaného záchranného systému, Lenka Dočekalová z Bluelink International, Eva Urbánková z Home Creditu, Patrik Pavel z UniCallu, nový country manažer Avaya Zdeněk Santler nebo Dorota Kajfoszová z O2.

Účastníci se seznámí také s výsledky průzkumu Benchmark kontaktních center, který ve 29 společnostech s 35 kontaktními centry provedla OpenOne.
Cena vstupenky je 3.500 Kč + DPH.
 
Více: www.customercontact.cz
 


Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma