Úvod > Aktuality > Jak vytipovat nejlepší zákazníky?

Jak vytipovat nejlepší zákazníky?

12. 9. 2016

Zveme vás na další seminář Eshop clubu, který se bude konat v úterý 20. září 2016 od 14:00 do cca 16:00 hodin.

Akce se koná v Barevné kavárně, resp. v podzemním sále Společenského centra Londýnská 30, Praha 2. Lokalita je blízko stanic metra A a C (Náměstí Míru a I.P.Pavlova). Vstoupíte do Barevné kavárny a před sebou uvidíte točité železné schody dolů...

Seminář bude mít dvě části:

1. část:
Eshop se spermatem, aneb muži činu v praxi!
Muži činu jsou unikátní projekt nabízející diskrétní objednání vyšetření spermatu online – od rezervace návštěvy kliniky, přes dodání odběrné nádoby, platbu, až po samotný spermiogram. Zájemce nemusí nikam volat, nikomu nic vysvětlovat a nikam zbytečně chodit. Všechny informace najde na jednom místě. Jedná se tak o osvětovou kampaň a zároveň o první e-shop s vyšetřením spermatu.
S unikátním internetovým portálem www.muzicinu.cz a související marketingovou komunikací vás seznámí žena činu Kristýna Bartoňová, project manager agentury Dark Side.

2. část:
"Neanalyzujte – předvídejte! Aneb jak vám může pomoci prediktivní analytika pro vytipování vašich nejlepších zákazníků?"
Se zkušeným analytikem se podíváme na využití dat pro rozpoznání vašich nejlepších zákazníků. Neomezíme se jen na analýzu současných zákazníků. Honza vám řekne, kteří zákazníci teprve vašimi nejlepšími budou a kteří vám vydrží.  Pak vás provede technikou, jak je poznat a rozmazlovat.
Seminář povede Jan Matoušek, šéfanalytik Data Mind. Honza absolvoval obor metody sociologického výzkumu, má bohatou praxi ve vedení různorodých analytických projektů. Analýzám se věnuje již od roku 1996. Působil ve společnosti RCA-Research jako analytik a programátor, následně se stal manažerem výzkumů ve známé The Gallup Organization. Bohatou praxi získal též v marketingové agentuře OgilvyOne a u O2. Vedle data miningu se Jan Matoušek věnuje sociologickým a marketingovým výzkumům, provádí průzkumy pro státní i komerční instituce.

Chybět nebude diskuze a networking.
Těšíme se na vás!

Seminář je zdarma pro členy ADMEZ a Eshop clubu.
Nečlenové platí 400 Kč + DPH

Hlaste se u Anny Kaldararové: anna.kaldararova@dark-side.cz

---------------------------------------------------

Dále chystáme:
12. říjen: Skečnouting – tříhodinový workshop s Beatou Broskovou.



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma