Úvod > Aktuality > Czech contact center award

Czech contact center award

3. 10. 2016

Třetí ročník soutěže finišuje. Na přihlášky do Czech Contact Center Award zbývají dva týdny.

Soutěže se mohou zúčastnit nejen různá kontaktní či zákaznická centra bez ohledu na povahu či velikost, ale jakékoli firmy a agentury, které to myslí vážně s kvalitní prodejní komunikací či zákaznickou péčí. Smyslem této akce není jen porovnání projektů z oblasti hlasové či online komunikace. Soutěž klade důraz na kvalitu práce a efektivitu.  

Proč byste se měli účastnit soutěže?
▪ Posílíte image oboru, který se na veřejnosti netěší velké popularitě 
▪ Porovnáte práci kontaktního centra s ostatními subjekty na trhu
▪ Získáte argument pro výběrová řízení (komerční call centra) nebo lépe obhájíte rozpočet v rámci firmy (interní call centra)
▪ Máte možnost postoupit do evropské soutěže

Nová kategorie
V letošním roce jsme kromě čtyř klasických kategorií (Inbound – Outbound – Back office – New media) otevřeli kategorii pátou – Zvláštní projekty. Je určena zejména pro unikátní organizační, vzdělávací nebo technologické projekty a vychytávky.

Uzávěrka přihlášek  je 17. října 2016. Během října bude projekty hodnotit odborná porota a výsledky soutěže budou zveřejněny 10. listopadu na konferenci Call centra 2016.
Více informací na webu: http://www.admez.cz/czech-cc-award.php
 



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma