Úvod > Aktuality > CC klub 20. října

CC klub 20. října

6. 10. 2016
Dovolte, abychom vás pozvali na další seminář CC klubu, který byste si neměli nechat ujít. Bude pojednávat zejména o využívání dalších komunikačních kanálů v kontaktním centru.
 
Termín:
20. říjen 2016 od 15:00 do cca 17:00 hodin
Pozor, změna místa!
Akce se koná v učebně BETA vzdělávací společnosti 1. VOX a.s., Senovážné náměstí 23, Praha 1. Učebna se nachází ve čtvrtém patře. Ideální cesta je přes dvůr mírně vpravo a tam najdete výtahy.
Mapa zde:
 
Program: 
1. Jak se stát expertem na sociálních sítích za 3 měsíce?
Případová studie o praktickém nasazení sociálních sítí v kontaktním centru. Využití WhatsAppu jako komunikačního kanálu v péči o zákazníky letecké společnosti Transavia. Uvidíte, jak tým BlueLinku uchopil tuto výzvu a díky inovativnímu přístupu dovedl klienta k úspěchu. Kontaktní centrum BlueLink International bylo za tento projekt oceněno na soutěži European Confederation of Contact Centre Organisations. Mezinárodnímu úspěchu předcházelo vítězství v Czech Contact Centre Award.
 
Přednášejí a diskutují Lenka Dočekalová (Interní konzultant) a Lucie Šimáková (Team leader Transavia Web Care), obě z BlueLink International CZ
Lenka se zaměřuje na specifika řízení mezinárodních projektů a týmů a na rozvoj jejich klíčových kompetencí. V průběhu svého profesního života působila na různých manažerských pozicích ve společnostech z oblasti telekomunikací a leteckého průmyslu, má dlouholeté zkušenosti s budováním, řízením a rozvojem kontaktních center na globální úrovni.
 Lucie v BlueLinku pracuje v týmu letecké společnosti Transavia. Je jedním ze tří vedoucích týmů, kteří jsou zodpovědní za produkt Web Care a péči o zákazníky prostřednictvím sociálních medií. Stará se především o nizozemskou a německou část Web Care týmu.
 
2.  Video kanál vás může odlišit a zvýhodnit oproti konkurenci
Druhé téma bude neméně zajímavé. Přidávání nových komunikačních kanálů do kontaktních center je jednoznačným trendem. V současné době nabývá na aktuálnosti video. Seznámíte se s praktickými zkušenostmi z prvních realizovaných projektů v ČR, které však svou šíří zasahují mapu celé Evropy. Řešení může být nasazeno jako rozšíření libovolného CC a umožní více, než jen že se agent se zákazníkem během hovoru vidí. Co-browsing, video hovor z webového prohlížeče či mobilního zařízení jsou hlavní rysy tohoto řešení. Jaká specifika, úskalí a benefity jeho implementace skrývá…?
 
Hovořit bude Lukáš Sieger (Soitron).
Lukáš se posledních deset let zabývá hledáním optimálních řešení pro zákazníky z oblasti CC a Unified Communications. Druhým rokem působí ve společnosti Soitron na pozici byznys konzultanta pro Cisco technologie. Předchozí zkušenosti sbíral i na straně zákazníka, například v roli teamleadera infrastrukturního oddělení. Jeho zodpovědností bylo mimo jiné  více jak dvěstěpadesátihlavé nadnárodní kontaktní centrum a firemní telekomunikační síť pokrývající osm evropských zemí.
 
Co je CC klub?
CC klub je série odpoledních pracovních seminářů (nejen) pro call centra. Někdy jde o klasické přednášky, jindy o workshopy nebo panelové diskuze. Účastníci se seznamují s novými trendy, technologickými novinkami, metodami práce manažerů, teamleaderů, trenérů. Neformální diskuze, výměna zkušeností a networking jsou společnými znaky těchto klubových setkání.
 
Zdarma pro členy ADMEZ. 
Ostatní platí 363 Kč (včetně DPH) za osobu.
 
Hlaste se na info@admez.cz
 
 


Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma