Úvod > Aktuality > První "CC klub" 20. března

První "CC klub" 20. března

8. 3. 2013

 

Co je „CC klub“? Neformální pracovní seminář, odnož takzvaných ADMEZ klubů, které pořádáme pro členy od roku 2007.
Je určený pro zástupce call center, jejich klienty a další zájemce o problematiku telemarketingu. Cílem je nejen načerpání zajímavých informací, ale též případná výměna názorů a zkušeností v diskuzi.

Místo konání: YMCA, Na pořící 12, Praha 1 (5. patro, velká zasedačka)

Na semináři vystoupí:

Pavel Barnet (Atento)
Pavel Cenek (OptimSys)

Pavel Barnet pracuje ve společnosti Atento od roku 2010. Věnuje se oblasti tréninku a řízení kvality. Je osobou zodpovědnou za implementaci řečových technologií ve společnosti.

Pavel Cenek zaměřil své studium a výzkumné aktivity na problematiku komunikace člověka s počítačem přirozenou řečí. V roce 2004 založil společnost OptimSys, jež uvádí nabyté poznatky do komerční praxe.

Hlavní části vystoupení:
Řečové systémy
Rozpoznávání a přepis řeči
Klíčová slova
Využití řečových technologií
Analýza hlasového provozu call centra
Diskuze

CC klub je pro členy ADMEZ zdarma. Ostatní platí 299 Kč včetně DPH. Platba na místě. Do 18.3. je třeba potvrdit účast!

Těšíme se na vás



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma