
Automatizace s lidskou tváří
Dovolujeme si vás pozvat na poslední letošní seminář z oblasti kontaktních center, který má název Automatizace s lidskou tváří.
Místo tradičního předvánočního CC klubu vás zveme na obchodní setkaní, jehož hlavním tématem je lidský faktor v automatizaci procesů v oboru call center.
Pořádá Unified Factory, ADMEZ je jedním z partnerů akce.
Seznámíte se s odborníky, kteří implementují multikanálové řešení v oboru a zjistíte, jak zvýšit efektivitu procesů obsluhy zákazníků až o 80%!
Datum: 1. prosinec 2016 od 9:00 do cca 12:00 hodin
Místo: Hotel BOSCOLO PRAGUE, Autograph Collection, Senovážné nám.13, Praha 1
Program:
8:30 Registrace účastníků
9:00 Zahájení
9:10 - 9:30 Jana Urbánková: Lidé a technologie = náročná symbióza
9:30 - 10:00 Maciej Okniński: Jak podpořit zaměstnance ve vzdálených pobočkách?
10:00 - 10:15 přestávka na kávu
10:15 - 11:30 Maciej Okniński & Karol Dudij: Jak automatizace může ulehčit práci zaměstnancům zákaznického centra a zvýšit jejich efektivitu při několika činnostech současně (živá ukázka).
11:30 - 12:00 Diskuze
Akce je zdarma.
Registrace: info@admez.cz
Archiv aktualit