Úvod > Aktuality > Ceny IMC Awards předány

Ceny IMC Awards předány

5. 12. 2016

IMCC of EACA, AKA a ADMEZ vyhlásily letošní výsledky IMC European Awards a předaly ceny pro Českou republiku.

Deset agentur, dvanáct kampaní, osmnáct cen – to je česká bilance na letošních IMC Awards, evropské soutěži aktivačních kampaní, kterou organizuje Integrated Marketing Communications Council (IMCC) při Evropské asociaci komunikačních agentur (EACA).
Do evropského klání se mohly dostat jen ty agentury, které bodovaly v klání národním, tedy v soutěži Český direkt & Promo letos začátkem června. Vybírala je mezinárodní porota z řady zemí, každý z porotců hodnotil jen práce mimo svou zemi. Každá práce je hodnocena nejméně šesti porotci, online, a celkové výsledky poté potvrdí board IMCC po zhlédnutí všech shortlistovaných prací. Za Českou republiku byli porotci ředitelé členských agentur sekce Aktivačních agentur AKA. 

Tuzemské agentury dostaly celkem 18 trofejí. Nejúspěšnější byla agentura Geometry Global, která dostala obě dvě zlata udělená českým zástupcům, obě za kampaň The Ad that Ran pro obchody se sportovním vybavením Intersport. Následoval s dvěma stříbry pražský Wunderman. Stříbrných trofejí bylo celkem šest, bronzů pak deset. České agentury nejčastěji uspěly v kategorii Nízkorozpočtová kampaň (Small Budget), následně Loyalty Marketing.

Foto vítězů

Ceny se předávaly v úterý večer v prostorách televizní věže na pražském Žižkově. Večer zorganizovaly Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) a sekce Aktivačních agentur Asociace komunikačních agentur (AKA).

Ceny předával předseda evropské Sekce Integrovaných Agentur při EACA Ondřej Gottwald, (ředitel agentury Garp Integrated), který k výsledkům řekl: “Mám velikou radost ze zájmu našich členských agentur o mezinárodní soutěž IMC European Awards a především z historického úspěchu českých prací před mezinárodní porotou složenou z oborových profesionálů. Osobně jsem také velice rád, že uspěly i kampaně, které kromě prodejních výsledků mají pozitivní společenský dopad.” 

Přehled udělených cen:

Česká ocenění v IMC Awards 2016

Kategorie

Cena

Agentura

Kampaň

Klient

Integrated Communicationn

bronz

Momentum Czech Republic

Škofin se mění na VW Financial Services

Škofin

Loyalty Marketing

bronz

Garp Integrated

Barni na farmě

Mondelez International

Loyalty Marketing

bronz

Underline

The House Game

Českomoravská stavební spořitelna

Loyalty Marketing

stříbro

Wunderman Prague

Karta výhod Dr. Max

Česká lékárna holding

Direct 1:1

bronz

Leemon Concept

Všichni za stůl

Česká asociace stolního tenisu

Event Marketing

bronz

Momentum Czech Republic

Czech Republic: Land of Stories – Czech It Out

CzechTourism

Event Marketing

bronz

Leemon Concept

Všichni za stůl

Česká asociace stolního tenisu

Brand Building

bronz

Momentum Czech Republic

Škofin se mění na VW Financial Services

Škofin

Cause, Charity/Non-profit Marketing or Social

stříbro

Comtech Group

Skutečný dárek

Člověk v tísni

Sponsorship/Joint Effort/Tie-in

bronz

Leemon Concept

Všichni za stůl

Česká asociace stolního tenisu

Innovative Idea or Concept

stříbro

Dark Side

Česko v datech

SAS

Product Launch/Relaunch/Trial Campaigns

stříbro

Momentum Czech Republic

Škofin se mění na VW Financial Services

Škofin

Retail or Trade Marketing – Dealer/Salesforce

stříbro

Wellen

Jedna Bedna

Bona

Digital Communications

zlato

Geometry Global

The Ad that Ran

Intersport

Small Budget

bronz

Made by Vaculik

Všichni jsme stejně teplí

Prague Pride

Small Budget

bronz

Wellen

Jedna Bedna

Bona

Small Budget

stříbro

Wunderman Prague

Institut řidičských terapií

Ford Motor Company

Small Budget

zlato

Geometry Global

The Ad that Ran

Intersport

 



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma