Úvod > Aktuality > GDPR & Budování brandu

GDPR & Budování brandu

7. 4. 2017

Zveme vás na dubnový seminář Eshop clubu. Tentokrát chceme inspirovat dvěma tématy, která k sobě sice mají daleko, ale jsou obě důležitá:

1. GDPR a ochrana osobních údajů v novém. Jste připraveni na změnu?
V květnu 2018 vstoupí v platnost nové nařízení EU týkající se ochrany dat (GDPR) a subjekty údajů nabudou nových práv. Jak se na tuto výzvu, ale zároveň i příležitost pro direct marketing a e-commerce připravit?

O informace a zkušenosti se s Vámi podělí Jaroslava Kračúnová a Radek Beneš (Deloitte Legal).
Jejich téma bude obsahovat:
▪ Posun v odpovědnosti správců a zpracovatelů
▪ Nová práva subjektů údajů a jak se na ně musíte připravit
▪ Data Protection Officer – kdy ho musíte mít a jak na to? Skupinový, interní, externí?
▪ Jak se efektivně vypořádat s novou regulací (výzva i příležitost?)
Téma naváže na listopadový seminář s Petrem Kůtou. Uvidíte v akci jiné právníky. Téma stejné, ale s novými informacemi. S Petrem Kůtou budeme pokračovat na podzim.

2. Jak může e-shop budovat značku.
Pro mnoho e-shopů je budování značky stále pouze teorie. Většina jejich aktivit je zaměřena na výkonnostní marketing, který může přinést rychlejší zisk. Z dlouhodobého pohledu však tato strategie nemusí být ideální pro další růst. Má tedy smysl budovat značku pro menší a střední eshopy? Na toto téma se zaměříme v druhé části setkání, kde se od Ondřeje Klegy (Acomware) dozvíte:
▪ Jak začít s budováním brandu
▪ Jaké marketingové kanály využívat pro podporu značky na internetu
▪ Praktické ukázky strategií českých eshopů
▪ Jak vyhodnocovat investice do podpory značky

Datum: 26. duben 2017 od 14:00 do cca 16:30 hodin
Místo: Inspiration HUB, Jankovcova 49, Praha 7, budova C, 2.patro

Seminář patří do série Eshop clubu, přijít však může kdokoli.
Zdarma pro členy ADMEZ. Ostatní platí 500 Kč / osoba (bez DPH).
Hlaste se na info@admez.cz



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma