Úvod > Aktuality > Uzávěrka přihlášek

Uzávěrka přihlášek

14. 4. 2017

Posledních pár dní zbývá pro registraci přihlášek do letošního ročníku soutěže IMC Czech Awards. Definitivní uzávěrka je na Velikonoční pondělí 17. dubna 2017.

Přihlášky do letošního ročníku soutěže IMC Czech Awards (dříve Český Direkt & Promo) je možné posílat do 17. dubna 2017. Jako vždy je třeba si řádně prostudovat propozice soutěže na webových stránkách www.imcczechawards.cz. Propozice zůstávají pro letošek stejné, pouze došlo k drobné redukci počtu kategorií z třinácti na jedenáct.

„Po uzávěrce přihlášek nastane kontrola soutěžních prací a proběhne hodnocení. Porota bude pracovat dle zvyklostí dvoukolově. Nejdříve proběhne online bodování, které určí shortlisty a poté budou v rámci druhého kola porotci hodnotit finálové práce na svém květnovém zasedání“, sdělil výkonný ředitel ADMEZ Tomáš Hájek.
Slavnostní vyhlášení vítězů bude tradičně začátkem června. Následně se vítězové české soutěže budou registrovat do evropského klání.

O IMC Czech Awards
Jde o tradiční soutěž, která vstupuje letos do jubilejního 15. ročníku. Byla známa pod názvem Český Direkt & Promo. Pestrá skladba kategorií (direkt, digitál, aktivace, social media, destinační marketing…) umožňuje účast téměř každé agentuře. Soutěž spolupořádají ADMEZ a Aktivační agentury AKA.

Ředitelem soutěže IMC Czech Awards je i nadále Ondřej Gottwald, který zastupuje agenturu Garp Integrated v sekci aktivačních agentur AKA. Ondřej při koordinaci přípravných prací využívá svých zkušeností z rady pro Integrovanou marketingovou komunikaci Evropské asociace komunikačních agentur (IMC/EACA), které je předsedou.
Předsedkyní odborné poroty v novém ročníku bude opět Naďa Šolcová – specialistka na direkt marketing, koučka a zakladatelka win-win institute, s.r.o. a projektu win-win network.


 



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma