Úvod > Aktuality > IMC Czech Awards

IMC Czech Awards

7. 6. 2017
15. ročník soutěže – tentokrát pod novým názvem IMC Czech Awards - přinesl nejvíce medailových ocenění pro agentury Momentum (7 medailí), která se stala „Agenturou ročníku“, a Wunderman (6 medailí). Grand Prix získalo Symbio Digital. 
 
Do letošního ročníku bylo přihlášeno přes padesát soutěžních prací, které soutěžily v 11 kategoriích. Nejvíce přihlášek dorazilo od agentur Momentum, Wunderman a Geometry Global. 
„Jsme rádi, že letos soutěžily a uspěly některé mladé, většinou digitální agentury, které ukázaly, že nerozhoduje jméno a velikost agentury, ale konkrétní práce pro klienta,“ sdělil výkonný ředitel ADMEZ Tomáš Hájek
 
Soutěžní práce letos hodnotila třináctičlenná porota v čele s předsedkyní Naďou Šolcovou. Porota hodnotila dvoukolově a udělila celkem 10 zlatých, 13 stříbrných a 8 bronzových medailí. 
Nejúspěšnější soutěžní kampaň, která kromě jedné zlaté a jedné stříbrné medaile získala i ocenění Grand Prix, se jmenuje „Nemusíš“. Pro klienta Hartmann-Rico ji vytvořila agentura Symbio Digital.
Agenturou ročníku se stala Momentum Czech Republic s největším počtem nasbíraných bodů za medailová umístění a shortlisty. Klient roku letos vyhlášen nebyl. 
Kompletní výsledky soutěže najdete na webu soutěže.
 
Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo 6. června v klubu Jazz Dock v Praze na Smíchově. Během slavnostního večera bylo oceněným připomenuto, že medailisté mají právo postoupit do evropského klání, tedy soutěže IMC European Awards, kde například minulý rok získaly české agentury velký počet ocenění. Uzávěrka letošních přihlášek je 7. července 2017.
„Letos jsme měli příležitost vidět při hodnocení přihlášek opravdu kvalitní práce, díky kterým porota udělila i Grand Prix 2017,“ sdělil ředitel soutěže Ondřej Gottwald. „Jsem rád, že v soutěži opět dobře skórovaly sociálně orientované kampaně a těším se na úspěchy českých kampaní v IMC European Awards,“ dodal.
 
O IMC Czech Awards
Jde o tradiční soutěž, která letos vstoupila letos do jubilejního 15. ročníku. Byla známa pod názvem Český Direkt & Promo, přejmenování na IMC Czech Awards proběhlo na počátku letošního roku. Pestrá skladba kategorií (direkt, digitál, aktivace, social media, destinační marketing…) umožňuje účast téměř každé agentuře. Soutěž spolupořádají ADMEZ a Aktivační agentury AKA.
 


Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma