Úvod > Aktuality > Startuje soutěž call center

Startuje soutěž call center

30. 7. 2017
ADMEZ vyhlašuje již čtvrtý ročník soutěže kontaktních center Czech Contact Center Award. Jejím cílem je nejen umožnit srovnání kvality soutěžních prací, ale také přispět k budování pozitivní image oboru.
Kontaktní centra se v posledních letech proměňují a stále více vedle hlasových služeb zařazují další komunikační kanály, jako například chat, videochat nebo sociální sítě. Podobným způsobem se rozvíjí i naše soutěž, která zohledňuje moderní trendy.
Uzávěrka přihlášek do letošního ročníku je stanovena na 23. října 2017. Vyhlášení výsledků soutěže proběhne tradičně v rámci programu konference Call centra, která se bude konat 22. listopadu 2017.

Informace o soutěži naleznete zde, ale na počátku září budou spuštěny vlastní webové stránky soutěže.


Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma