Úvod > Aktuality > Zákazník 2030

Zákazník 2030

27. 1. 2018
ADMEZ jako partner připravované akce zve na 2. ročník konference Zákazník 2030.
 
JAK SE MĚNÍ ZÁKAZNÍCI, JEJICH CHOVÁNÍ, POTŘEBY, OČEKÁVÁNÍ?
Zákazníci chtějí konzistentní komunikaci, rychlost, zábavu, propojení světů pracovních a osobních, živých a digitálních.
 
PŘIPRAVTE SE NA BLÍZKOU BUDOUCNOST!
Top řečníci z různých byznysů představí nejnovější trendy a INOVACE v zákaznickém přístupu, komunikaci, customer service v době digitalizace, umělé inteligence a robotizace. Těší se na vás například Diana Rádl Rogerová (Deloitte), Šimon Pánek (Člověk v tísni), Simona Kijonková (Zásilkovna), Lucie Gottwaldová (Vodafone), Roberto Brazzale (Gran Moravia), Tomáš Jindříšek (Dark Side) a další... Kompletní seznam řečníků, program a další informace najdete na konferenčním webu: http://zakaznik2030.cz/
 
KDY, KDE, ZA KOLIK?
28. 2. 2018, 9 - 17 hod. v sále OKsystem, Na Pankráci 1690/125, Praha 4
 
Cena: 5900 Kč + DPH, sleva při přihlášení 3 a více účastníků: 4900 Kč + DPH
Při zadání slevového kódu "ADMEZ", dostanete slevu 1000 Kč.
 
S pozdravem
Tomáš Hájek 


Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma