Úvod > Aktuality > Motivace v call centrech

Motivace v call centrech

2. 3. 2018
Zveme vás na seminář CC klubu, který byste si neměli nechat ujít. 
 
Termín:
14. březen 2018 od 14:00 do cca 16:30 hodin
 
Místo:
Etnosvět, Legerova 40, Praha 2. Od metra I.P.Pavlova cca 3 minuty pěšky. 
 
Program: 
1) Workshop na téma Jak efektivně motivovat v prostředí call center 
O co půjde? Motivace je jedním z témat, která se v call centrech řeší dnes a denně a jejich význam nikdy neklesá. Společně se podíváme na to, v čem je motivace v prostředí call center specifická a jak lze v call centrech motivovat efektivně. Mimo jiné se můžete těšit na: 
- hlavní motivační teorie s ohledem na jejich praktické použití v call centru,
- mýty o motivaci a jak je to ve skutečnosti, 
- pohled z druhé strany - demotivace a co s ní,
 ... a jak to tedy všechno uchopit a využít, aby to fungovalo.
Dvouhodinový workshop povede Lucie Ortega (Navrátilová), zkušená trenérka, kterou netřeba představovat.
 
2) Jako předehru na téma Autonomní call centrum vám Martin Čermák (Vocalls) poví něco o tom, jak realizovat personalizované hlasové a SMS kampaně bez operátorů.
 
Co je CC klub?
CC klub je série pracovních seminářů (nejen) pro call centra. Někdy jde o klasické přednášky, jindy o workshopy nebo panelové diskuze. Účastníci se seznamují s novými trendy, technologickými novinkami, metodami práce manažerů, teamleaderů, trenérů. Neformální diskuze, výměna zkušeností a networking jsou společnými znaky těchto klubových setkání. I když je téma formálně určené pro call centra, často se hodí pro všechny firmy. 
-----------------------------
Zdarma pro členy ADMEZ. Počet osob z firmy neomezen.
Ostatní platí 363 Kč (včetně DPH) za osobu.
 
Hlaste se na info@admez.cz


Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma