Úvod > Aktuality > Konference Multichannel

Konference Multichannel

26. 3. 2018

S rostoucím konkurenčním prostředím se zvyšuje tlak na marketing firmy a zefektivnění procesu získávání zákazníků i prodejních kanálů. Již 6. ročník úspěšné konference Multichannel Marketing & Sales, který se koná 12. dubna 2018 v budově OKsystem na Pankráci v Praze, představí multikanálový obchod a marketing v různých podobách. Konferenci s podtitulem „Trendy a inspirace pro každého“ pořádá asociace ADMEZ ve spolupráci se vzdělávací agenturou Santia. Konference je určena marketérům různého zaměření, obchodníkům, stratégům značek a zástupcům retailu, služeb i financí.

Úspěšní maloobchodníci nabízejí zákazníkům mnoho možností, jak nakoupit jejich zboží a služby, ne vše se hodí pro každého. Kanály je tedy třeba přizpůsobit nejen konkrétnímu sortimentu, ale i potřebám jednotlivých zákazníků. Pro udržení konkurenční výhody musí firmy hledat stále nové formy obchodu a své prodejní kanály rozšiřovat. MULTICHANNEL MARKETING & SALES 2018 je celodenní konferencí, kde přednášejí lidé jak z oboru marketingu, tak z úspěšných firem, které mají k multikanálové komunikaci zajímavý přístup.  „V letošním ročníku konference potkáte vizionáře, zkušené byznysové matadory i zástupce start-upů, kteří představí trendy v oboru, konkrétní případové studie i zajímavé byznys modely. Velký důraz je kladen na networking, vzájemnou výměnu zkušeností a navazování nových kontaktů“, říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel pořádající asociace ADMEZ.
Program otevře Jan Binar, CEO společnosti McCann Erickson, jedné z aktuálně nejúspěšnějších reklamních agentur na trhu nebo Tomáš Jindříšek, Managing Partner společnosti Dark Side. Za řečnickým pultem se objeví i Ondřej Herink, vedoucí oddělení Kvalitativních služeb Kantar, jednatelka společnosti Santia Květoslava Santlerová, Daniel Soukup, CEO společnosti uLékaře.cz Martin Bělík, Marketing and L&P Segment manager HP Indigo ze společnosti DataLine Technology nebo publicista Josef Tětek. Bonusem je workshop o strastech při zavádění GDPR do praxe.
„Byznys je řízen potřebami zákazníka a vývojem na trhu, firmy se mu musí přizpůsobit. Bitcoin a další kryptoměny mají potenciál převrátit svět naruby. Obdobně jako internet, i kryptoměny byly zpočátku zesměšňovány a ignorovány. Postupem času však začíná být zřejmé, že jen tak nikam nezmizí a ovlivňují vývoj v řadě odvětví, včetně oblasti prodeje a marketingu,“ říká Josef Tětek, kryptoměnový konzultant a publicista, zakladatel Ludwig von Mises Institut, člen správní rady Liberálního institutu, který je zároveň jedním z řečníků.
Konference začíná 12. dubna v 9.00 v OKsystem Na Pankráci 1690/125, Praha 4 – přijďte si najít své cesty, jak efektivně oslovit zákazníka nebo se podívat na novinky a trendy ve vývoji multikanálového přístupu. Inspirujte se radami úspěšných!
Více informací o programu a možnostech přihlášení najdete na: http://multichannel.admez.cz/



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma