Úvod > Aktuality > 2. CC klub na obzoru

2. CC klub na obzoru

14. 6. 2013

Vážení členové, nečlenové, kolegové a přátelé,
jste zváni na druhý seminář CC klubu ADMEZ na téma "Vliv firemní kultury na kvalitu služeb", který se bude konat 20. června 2013 od 14:00 do cca 16:00 hodin.

Dozvíte se, jakým způsobem firemní kultura a interní komunikace a zvyky ovlivňují kvalitu externích služeb, přístup k zákazníkovi apod. Zažijete si na vlastní kůži, proč to, co učíme operátory na školeních o péči o zákazníka, v praxi často nestačí, a zjistíte, jak to změnit a zajistit, že vaši operátoři budou opravdu k zákazníkovi přistupovat zodpovědně a angažovaně a zákazníci budou mít po kontaktu s nimi vždy dobrý pocit. A jak toho dosáhnout? Začněte návštěvou našeho klubového semináře.

Co je „CC klub“? Neformální pracovní seminář, odnož takzvaných ADMEZ klubů, které pořádáme od roku 2007. 
Je určený pro zástupce call center, jejich klienty a další zájemce o problematiku telemarketingu. Cílem je nejen načerpání zajímavých informací, ale též případná výměna názorů a zkušeností v diskuzi.


Místo konání: YMCA, Na Pořící 12, Praha 1 (5. patro, velká zasedačka)

Zážitek vám zprostředkují a o zkušenosti se s vámi podělí trenérky a koučky Lucie Navrátilová aLucie Klouparová, které se věnují externě mimo jiné školení a rozvoji měkkých dovedností, zejména pomocí metody zážitkové pedagogiky. 
Tentokrát nebudete na semináři jen pasivně poslouchat, ale též se 
zapojíte do činnosti. Věříme, že se vám akce bude líbit.

CC klub je pro členy ADMEZ zdarma. Pro nečleny 299 Kč včetně DPH. Přihlašujte se e-mailem (info@admez.cz) do 17. června.

Těšíme se na vaši účast!



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma