Úvod > Aktuality > Konference CALL CENTRA se blíží

Konference CALL CENTRA se blíží

12. 10. 2019
Přibližně měsíc zbývá do konference Call centra, která se letos bude konat již podevatenácté! Akce nabitá energií vám představí téměř 20 řečníků z různých oblastí byznysu:
 
· Keynote spíkři Peter Ryan a Stephen Loynd přiletí ze zámoří pohovořit o budoucnosti customer experience.
· Zvláštní host – psycholožka a sexuoložka Laura Janáčková – se zaměří na vztahy mezi lidmi, neboť call centra netvoří jen technologie, ale také mnoho zaměstnanců.
· Případové studie ze špičkových kontaktních center vám přiblíží kolegyně a kolegové z Bluelinku, Comdaty, Conectartu, Teleperformance, T-Mobilu a dalších firem. 
· Technologické novinky a vychytávky pochopitelně též nebudou chybět. 
· Závěrečným zlatým hřebem bude vystoupení motivačního kouče Filipa Vítka na téma "Stereotyp jako zabiják všedního dne".
· Chcete znát aktuální trendy v oblasti kontaktních center?
· Zajímá vás, jak se kolegové z jiných firem vypořádali s krizí pracovního trhu?
· Jste zvědaví na vychytávky či problémy vašich partnerů a konkurentů?
Pak přijďte na naši konferenci!  
 
Program byl odtajněn! Najdete ho konferenčním webu, kde se dozvíte více:
Konference se koná 13. listopadu 2019 v Clarion Congress Hotelu, Freyova 33, Praha.
Program začíná v 9:00 hodin. Jedna přednáška je v angličtině bez tlumočení, jinak bude konference vedena v češtině či slovenštině. Během programu vyhlásíme vítěze soutěže Czech Contact Center Award. Všichni účastníci obdrží publikaci „Kontaktní centra 2019/20“.
 
Běžná cena je 4500 Kč bez DPH za osobu (early birds). Pak se o tisícovku zvýší.
Cena pro členy ADMEZ  je 1500 - 2500 Kč. 
Těšíme se na viděnou s Vámi!


Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma