Úvod > Aktuality > Revoluce v internetovém nakupování

Revoluce v internetovém nakupování

31. 10. 2013

Revoluce v internetovém nakupování – POPRON PARTNER

E-shop v trafikách – Nejhustší síť v ČR

Slevy, slevy, slevy... a ještě větší slevy. Nejpoužívanější marketingový nástroj posledních dvou let. ..10%..20%..30%..50%..75%..90%... A co dál? A k čemu je sleva, když se k ceně musí připočíst vysoké poštovné? Odpovědí jsou výdejny s nulovým nebo velmi nízkým manipulačním poplatkem.

Co má ale zákazník dělat, když nejbližší výdejna jeho e-shopu je od něj 50 km vzdálena? To je běžné u známých sítí výdejen, které mají méně než 100 poboček. Jedinou skutečně hustou sítí výdejen je POPRON Partner s více než 350 místy. A každý týden přibývá dvacet dalších. Jednotlivá výdejní místa jsou rozeseta po celé ČR a jde převážně o kamenné trafiky a obchody s otvírací dobou do pozdních večerních hodin, většinou i o víkendech. Jejich umístění je možno dohledat na www.popronpartner.cz. Cílem je až 2.000 výdejních míst do každého města i městečka.

A jak to celé funguje? Zákazník si „dnes objedná a zítra vyzvedne“ u svého trafikanta. O tom, že je pro něj zboží připraveno na dané výdejně, je informován e-mailem a SMS. Praxe ukazuje, že více než 60% zákazníků si svoji zásilku vyzvedává ještě tentýž den.

Během uplynulých měsíců byl tento jedinečný projekt firem POPRON a Mediaprint & Kapa vypilován do nejmenších detailů a aktuálně je prověřen desetitisíci zákazníky s více než 100 000 zásilkami.

Momentálně si zákazník může vybírat z více než 46.000 produktů na e-shopu www.popron.cz. Projekt je ale otevřen i dalším specializovaným e-shopům - během následujících měsíců by se měla celková nabídka všech zúčastněných e-shopů zvýšit až na 300.000 produktů ze všech oblastí. Jde tak doslova o revoluci v internetovém nakupování.

Trafika ale nebude jen výdejním místem. Bude i obchodním místem, kde si zákazník může své zboží i objednat. Může si vyzvednout nové katalogy a informace o speciálních nabídkách všech zúčastněných e-shopů a dodavatelů. Kontakt s e-shopem prostřednictvím zainteresovaného obchodníka tím dostává nový rozměr a e-shopům v trafikách tak patří budoucnost.



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma