Úvod > Aktuality > ADMEZ doporučuje

ADMEZ doporučuje

29. 11. 2013

Doporučujeme skvělou akci - konferenci Digital briefing 2014.
Jde o 2. ročník jedné z největších a nejobsáhlejších akcí o digitálním marketingu v České republice, která má v podtitulu Online & Mobile Trends 2014.
 
Můžete se těšit na skvělé řečníky:
 
SYLVAIN LIERRE, Philips
Marcom & Digital for Coffee Global Head of Brand
Sylvain pracuje pro značku Philips v nizozemské centrále. Na starosti má kávovary Saeco, Gaggia a jejich digitální strategii. Sylvain strávil více než deset let u mezinárodních reklamních agentur jako BBH, Ogilvy a Wieden+Kennedy (jedna z největších reklamních agentur na světě).

MELLE BOS, Blast Radius
Amsterdam, Wunderman Group, Strategy Director
Melle má dvanáctileté zkušenosti v oblasti interaktivní reklamy. Pracoval na vedoucích pozicích velkých agentur jako DraftFCB a Evident Interactive, ale také Sanoma Media Publishing a Eyeworks TV Production. Jako kreativní stratég pomohl v rozvoji celé řadě prémiových značek jako Microsoft, Nintendo Wii, Danone Group, Ford nebo Vodafone.
 
Dále se můžete těšit na řečníky:
Irena Pažitná (Deloitte Digital), Dorota Kajfoszová  (Telefónica O2), Tomáš Veselý (Equa Bank), Pavel Foršt (ČEZ), Veronika Hromadová (RÉMY COINTREAU Czech Republic), Jakub Janoušek (Budějovický Budvar) , Eliška Vyhnánková (krotitelka sociálních sítí), Jan Havlíček (Dark Side), Rasťo Michalík (MUW Saatchi & Saatchi), Jiří Langpaul (Dawson Ginger) a Filip Huněk.

Podrobnější informace včetně programu naleznete zde:  http://www.digitalbriefing.cz/
 
Organizační informace:
Termín: 5. 12. 2013 v 9:00 (registrace od 8:30)
Místo: kino Atlas, Sokolovská 371/1, Praha 8
Konferenci pořádá B2B Media a agentura Dark Side.
 
Základní cena: 4900 Kč bez DPH.
Cena pro prvních sto registrovaných: 3900 Kč bez DPH.


 



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma