Úvod > Aktuality > E-commerce forum se hlásí!

E-commerce forum se hlásí!

18. 4. 2014

Jedna z nejvýznamnějších tuzemských e-commerce akcí  – konference E-commerce forum se bude konat  28. a 29. května 2014, tentokrát v moravské metropoli. Připraveny jsou bloky napínavých a inspirativních přednášek i praktické dílny pod vedením zkušených mentorů, kteří vás provedou úskalím e-commerce podnikání v Čechách.

Nedávejte si skromné cíle! Ať už jste marketér, manažer, majitel e-shopu či franšízy, stratég značky nebo retailový hráč zasloužíte si vědět, jak se stát nejlepšími od těch nejpovolanějších. Co třeba dělat proto, abyste byli nejlepšími on-line obchodníky? (Darko Butina, Experienced Buds Consulting). Musíte znát i princip, jak re-marketingem nenecháte zmizet zákazníky, kteří k vám už jednou přišli (novinky z Google.cz). Jitka Dvořáková (CZC.cz) vás pozve na dobrodružnou výpravu z retailu do e-commerce a zpět.  A nesmíte chybět na přednášce o shopper marketingu (Philips).

„Chcete-li mít konkrétní a pozitivní výsledky svých e-commerce aktivit, je dobré se inspirovat a učit od těch, kteří uspěli.  Na e-commerce fóru jdeme k  věci a neplýtváme plytkými slovy,“ říká Tomáš Jindříšek ze společnosti Dark Side, spolupořadatele akce.  „Vývoj v e-commerce každým rokem přináší  nové poznatky, jak nejlépe provozovat e-shop a jak například zlepšit jeho výsledky podle správného řízení sortimentu, cen, nákupu, zákaznického servisu apod.,“ dodává Tomáš Hájek, ředitel asociace ADMEZ.

Nový koncept sdílení zkušeností - pracovní dílny s mentory

Jaké jsou trendy a budoucnost v doručování zásilek? Jak skloubit online a offline a jak do byznysu zapojit emoce? Co segmentace a zákaznický support na sociálních sítích? Jak pracovat s případným investorem a na co se připravit?

Konkrétní otázky si žádají konkrétní odpovědi. A na to je nejlepší komunikace face to face.  Série workshopů pod vedením zkušených mentorů – to je novinka, se kterou se každý účastník E-commerce fóra setká a kde se rozhodně nudit nebude.  Praktické zkušenosti a znalosti si v rámci workshopů vymění celá řada osobností českého on-line byznysu - Ondřej Vaňha (obchodní ředitel DPD), Kamil Demuth (marketingový ředitel CZC.cz), Adam Zbiejczuk (blázen do sociálních sítí, KII), Tomáš Jindříšek (šéf Dark Side), Jiří Hlavenka (investor, Fayn Telecommunication), Eva Vašková Čejková a Helena Plívová (šéfky Ženy s.r.o.), Vít Horký (šéf Brand Embassy), Jan Penkala (šéf Acomware), Pavel Doležal (známý vizionář a investor, Netmail), Jan Matoušek (majitel Datamind) nebo Tomáš Braverman (ředitel Heureka CZ a SK).

Dobrá konference a fórum se nemůže obejít bez silného networkingu, který jemně a chytře vede účastníky k poznávání a dalšímu sdílení zkušeností a idejí. Chybět nebude dobrá cimbálová muzika od podlahy, grilování a opékání buřtů pod širou oblohou a moravské víno, které zpestří vážný tón pracovních hovorů.

Více informací najdete na http://www.ecommerceforum.cz/.

Neváhejte s registrací, počet míst je omezen.

Cena akce je  3 900 Kč bez DPH. Členové ADMEZ mají tradičně slevu.



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma