Úvod > Aktuality > Český direkt & Promo finišuje

Český direkt & Promo finišuje

1. 6. 2014

Do letošního 12. ročníku soutěže bylo přihlášeno 67 prací. To je o 10 více než v loňském roce. Nejobsazovanější kategorií se stala Integrovaná komunikace s 12 přihláškami, na druhém a třetím místě jsou obě digitální kategorie s 11 a 10 přihlášenými pracemi. Nejslabší je tradičně kategorie Loajalitní a dlouhodobý marketing s jedinou přihláškou.

Po prvním kole hodnocení poroty byl na webu soutěže www.ceskydirekt.cz zveřejněn shortlist. Do finále postoupilo celkem 37 přihlášek v 8 kategoriích. Mezi nejčastěji shortlistované agentury patří Momentum Czech Republic, Ogilvy&Mather Group Praha, SYMBIO Digital, Wunderman či Geometry Global se třemi a více nominacemi.

Slavnostní vyhlášení medailistů proběhne 11. 6. od 19,30 v klubu Jazz Dock na Smíchově. Večer bude moderovat Marek Hlavica, který s kapelou VOICE&TOYS bude hrát vítězům i poraženým až do půlnoci.
Během slavnostního večera ADMEZ vyhlásí Osobnost českého direct marketingu. 



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma