Úvod > Aktuality > Osobností DM je Jiří Schneller

Osobností DM je Jiří Schneller

20. 6. 2014

Letošní Osobností českého direct marketingu se stal generální ředitel společnosti AEGON Jiří Schneller. Vyhlašovatel soutěže, Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ), letos ocenil i další osobnost. Stal se jím Vít Horký, jenž získal ocenění Naděje českého direct marketingu.

„ADMEZ letos poprvé oceňuje nejen Osobnost českého direct marketingu, ale nově též pod označením Naděje českého direct marketingu někoho, kdo se snaží posunout vývoj našeho oboru dále směrem do budoucnosti,” řekl ředitel asociace ADMEZ Tomáš Hájek a dodal, že direct marketing včetně digitální a online oblasti dnes prolíná prakticky všemi obory byznysu.

Osobnost českého direct marketingu – pan Jiří Schneller, generální ředitel společnosti AEGON vyjádřil radost z ocenění a řekl: „Pracuji ve velmi tradičním oboru, kterým oblast pojišťovnictví a financí bezesporu je. Snažím se do něj vnést takové prvky a nástroje, které oceňují klienti, jež jsou zvyklí na jednoduché a srozumitelné produkty. Jednoduše a srozumitelně podané. Způsobem, který preferují oni. Využití nových technologií nám umožňuje zcela nový způsob podnikání.  Ovlivňuje všechny strategické a funkční oblasti v rámci celého procesu sjednání a následného servisu pojištění. Týká se to zapojení a interakce se zákazníky, distributory, dodavateli i zaměstnanci.“

Letošní novou kategorií ocenění se stala Naděje českého direct marketingu, kterou získal Vít Horký, spoluzakladatel a šéf české společnosti Brand Embassy, která poskytuje firmám nástroj pro komunikaci a zákaznickou péči na sociálních sítích.  Příležitostí mluvit se zákazníky je stále méně a méně, a proto je velmi důležité je umět potěšit, zavděčit se jim. „Počet lidí, kteří na sociálních sítích komunikují se zástupci značek, se za poslední rok ztrojnásobil. Otázka ale zní – jak dobře firmy znají své zákazníky,“ vysvětluje Vít Horký a pokračuje: „Mají o nich sice gigabajty dat, ale znamená to, že je znají lépe? Pomáháme firmám prostřednictvím digitálních nástrojů budovat dlouhodobé vztahy se svými zákazníky, jen za poslední dva roky tak mohly vyřídit více než 8 milionů jejich dotazů a požadavků.“

V prvním ročníku, který se konal v roce 2009, byl do directmarketingové síně slávy uveden Luboš Beniak (Reader´s Digest), o rok později Jan Dvořák (IMP, Kosmetika Fleur de Santé), v roce 2011 Evžen Drtina (Wunderman) a pro rok 2012 se stal osobností Aleš Hýbner z Teleperformance.

Direct marketing se v novodobé dvacetileté historii naší republiky vyvíjí od počátku devadesátých let. Za tu dobu si vydobyl osobité místo v rámci ostatních marketingových komunikací. Titul „Osobnost českého direct marketingu“ ADMEZ neuděluje za úspěšnou jednorázovou akci, ale za dlouhodobý přínos oboru. 



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma