Úvod > Aktuality > Soutěž pro call centra otevřena

Soutěž pro call centra otevřena

10. 9. 2014

První ročník soutěže projektů kontaktních center je na světě. Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) vyhlásila soutěž pod názvem Czech Contact Center Award, které se mohou zúčastnit různá kontaktní či zákaznická centra bez ohledu na povahu či velikost. Smyslem soutěže je nejen porovnání projektů z oblasti hlasové komunikace. Soutěž klade důraz při hodnocení na kvalitu práce a posiluje tak image oboru.  
„Soutěž Czech Call Center Awards je jednou z mnoha aktivit, které pro call centra děláme. Chceme se dále věnovat tomuto segmentu trhu a v oblasti vzdělávání, certifikací a soutěží podporovat kvalitu callcentrového byznysu a kultivovat trh,“ říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ.
Soutěž se právě otevřela pro přihlášky. Uzávěrka je 31. října. Během listopadu bude projekty hodnotit odborná porota a výsledky soutěže budou zveřejněny 27. listopadu na konferenci Call centra 2014.
Soutěž reflektuje i nové trendy. Proto jednou z kategorií jsou „New media“, kam mohou zákaznická centra přihlašovat například projekty z oblasti zákaznické péče na sociálních sítích.

Více informací…



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma