Úvod > Aktuality > Zásilkovna.cz otevřela prodejnu

Zásilkovna.cz otevřela prodejnu

12. 11. 2014

Jedna z našich členských firem - Zásilkovna.cz odstartovala unikátní projekt vlastní sítě kamenných prodejen, které umožní e-shopům vstoupit do offline světa.  V listopadu otevírá první z nich v Praze, další v krajských městech budou následovat.

Obchody budou sloužit nejen jako klasické výdejní místo, kdy je zaručeno dodání zboží v den objednávky, ale zákazníkům nabídne i přímý prodej vybraných produktů.

První prodejna Zásilkovna.cz bude fungovat od 18. listopadu na pražském Andělu. Bude se o ni dělit několik značek, které si svým oborem nekonkurují. V Praze využijí outsourcovanou prodejnu například pilulka.cz, tisknulevne.cz, bestdarky.cz, xparfemy nebo sluchatka.net. Část sortimentu bude návštěvníkům nabízena přímo na prodejní ploše, další produkty přítomných e-shopů tam bude možné objednat. Zákazníkům budou k dispozici prodavači, proškolení na všechny zastoupené značky.

“Naším partnerem se může stát kterýkoliv dlouhodobě zavedený internetový obchod s velkým počtem spokojených zákazníků, jenž se specializuje na určitý druh zboží,” říká zakladatelka a výkonná ředitelka Zásilkovna.cz Simona Kijonková. “Touto formou outsourcingu mohou internetové obchody prodávat své zboží v kamenné prodejně pod vlastním brandem za minimální náklady,” dodává.  Zásilkovna.cz nabízí e-shopům nejen vlastní síť prodejen a možnost šíření jejich značky v maloobchodě, ale také výměnu zákazníků mezi e-shopy a tím i zvýšení jejich příjmů. 

“Projekt Zásilkovny nás zaujal a chceme ho vyzkoušet jako doplněk k Pilulka lékárnám. Vnímáme ho i v rovině marketingu, kde jsme díky němu schopni oslovit velké množství zákazníků. Do budoucna se rozdíl mezi online a offline prodejem naprosto smaže,” uvedl Martin Kasa, zakladatel e-shopu pilulka.cz.  Síť prodejen Zásilkovny se brzy rozšíří po celé České republice. Do konce roku Zásilkovna.cz otevře tři prodejny, příští rok dvacet a do dvou let bude otevřených již sto kamenných prodejen.

Česko je v elektronické komerci velmoc. Na trhu působí přes 35 000 e-shopů s obratem 2,895 milionu USD. Český online zákazník je nadprůměrně aktivní a digitálně zkušený. 57 % české populace obchoduje online, 90 % z nich jsou aktivní uživatelé. Nakupování přes internet je stále oblíbenější, zákazníci čím dál více využívají také možnost si zboží vyzvednout osobně na prodejně. Internetové obchody, které vlastní kamennou prodejnu nemají, mohou osobní převzetí zákazníkům umožnit prostřednictvím sítě téměř 300 poboček Zásilkovna.cz.

Doručení zásilky na výdejní místo volí zpravidla zákazníci, kteří zboží potřebují co nejdříve a vyhovuje jim i nízká cena této služby. Čtvrtina klientů využívá také možnost si obsah zásilky při vyzvednutí ještě zkontrolovat,” dodává Simona Kijonková.

Zásilkovna.cz byla založena v roce 2008. Internetovým obchodům umožňuje nízkonákladový a efektivní způsob dopravy jejich zboží - zákazník si balík vyzvedne osobně na vybraném výdejním místě. Přidanou hodnotou je možnost si zboží na pobočce rozbalit nebo ho podat k reklamaci. Zásilkovna.cz také nabízí alternativu k poštovním službám - levnější, rychlé a jednoduché doručování zásilek na adresu v ČR a podání na pošty všech sousedních států. Zásilkovna.cz má aktuálně 273 poboček v Čechách a na Slovensku, kde spolupracuje s více než 6000 e-shopy.

Další informace najdete na www.zasilkovna.cz.



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma