Úvod > Aktuality > Konference Multichannel 2015

Konference Multichannel 2015

13. 2. 2015

Konference Multichannel marketing & sales se bude konat již potřetí, ale se svou „předchůdkyní“ vlastně potřinácté. Cílem konference je postihnout aktuální trendy v oblasti marketingu a obchodu.

Moderní byznys nás nutí do obrovské specializace, ale oddělené disciplíny se musí v pravý čas propojit dohromady. Žijeme v době, kdy kamenné obchody rozjíždějí online prodej, e-shopy otevírají prodejny nebo výdejní místa a zákazníci diktují trhu své požadavky. Proto máme dnes nejen multikanálový obchod nebo marketing, ale různé varianty najdeme u plateb, logistiky či věrnostních programů.
Postupné propojování různých komunikačních kanálů a prorůstání klasického obchodu či katalogového prodeje s e-commerce dává tedy vzniknout novým formám byznysu nejen ve sféře distribuce zboží, ale i u služeb.

Konference Multichannel marketing & sales 2015 se představí v nové podobě. Její kostru tvoří duely dvou řečníků, kteří nabídnou účastníkům dva různé pohledy na dané téma. Každý duel bude zavrčen krátkou diskuzí.

Využíváte všechny možnosti multikanálového prodeje?
Na naši konferenci se dozvíte, jak si poradit se zákazníkem, jakým způsobem ho oslovit a poznáte zajímavé obchodní modely. Ne všechno se ale hodí pro každého! Najděte si své cesty, jak efektivně oslovit zákazníka. Pojďte se podívat, jak jiní řeší multikanálový přístup. Inspirujte se radami úspěšných!

Konference „Multichannel marketing & sales 2015“ je tradičně určena marketérům, šéfům značek, obchodníkům, managementu a podnikatelům obecně. Není jen zdrojem kvalitních informací, ale též networkingovou platformou.
Přijďte se podívat, těšíme se na vás!

Konferenci pořádají asociace ADMEZ a agentura Dark Side.

 



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma