Úvod > Aktuality > Strukturovaná data a e-shopy

Strukturovaná data a e-shopy

26. 2. 2015

Tak trochu v návaznosti na povedený únorový seminář o personalizaci a retargetingu přicházíme s dalším náročným, ale důležitým tématem Eshop clubu:

„Strukturovaná data a e-shopy“

Bude se konat 25. března od 14:00 do cca 16:00 hodin.
Místo konání: Golem Club, Na Perštýně 18, Praha 1.
Přednášet, vysvětlovat a diskutovat bude Martin Šimko, odborník na SEO a digitální analytiku z agentury RobertNěmec.com.

Na workshopu mimo jiné probereme:
- co jsou strukturovaná data a proč jsou důležitá,
- jaký formát strukturovaných dat podporuje Google a Seznam,
- jaká schémata jsou vhodná pro e-shopy,
- jak správně vytvořit zadání pro programátory, kteří budou strukturovaná data implementovat,
- jak zkontrolovat, zda proběhla implementace správně,
- jak postupovat v případě, že nemáte možnost zasahovat do kódu e-shopu.

Seminář je zdarma a je určen pro členy ADMEZ a členy Eshop Clubu. 
 



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma