
Soutěž Český Direkt & Promo otevřena pro přihlášky
ADMEZ a AKA vyzývají k účasti na třináctém ročníku soutěže Český Direkt & Promo. Nevynechejte tuto soutěž, která je vhodnou arénou pro poměřování aktivačních kampaní, přímé a digitální komunikace. Důležitým hodnotícím kritériem jsou v ČD&P vedle strategie a kreativity také výkony a výsledky kampaní. Pokud tedy dokáže vaše strategie a kreativita klientům výsledky přinést, je ČD&P to správné místo, kde se tím pochlubit.
V letošním roce jsme rozšířili počet kategorií na 10. Novou čistě digitální kategorií jsou Sociální média, u které bude porotu zajímat, jak dokážete spolu se zadavateli využít potenciál sociálních sítí a médií pro komunikaci značek, a jak dokážete propojit sociální myšlení s aktivací značek.
Stále ještě nelámeme hůl nad kategorií "Loajalitní a dlouhodobý marketing" i přesto, že je každoročně nejméně obsazovaná a často končí i bez jakéhokoliv ocenění. Chceme tím vyjádřit naději, že zaměření nikoliv na krátkodobé úspěchy, ale právě na dlouhodobé budování značek a vztahu k nim nabere opět dech a uvidíme zde více vynikajících prací z vašich agentur.
Zařaďte se mezi velmi pestrou směs agentur, které vyhrávají v ČD&P i ty nejvyšší ceny. Ukažte, že i vaše kreativní týmy rozumí tomu, že nejúčinnější formy komerční komunikace se přesouvají od masových médií k více subtilním formám, kanálům a nástrojům.
V soutěži mohou vedle velkých kampaní uspět i práce se zcela nepatrnými rozpočty postavené na jednoduchém, ale dobrém a účinném nápadu. Pro ty nejmenší rozpočty je opět připravena kategorie „Nízkorozpočtové kampaně“. Každou práci je možné přihlásit do dvou kategorií a zvýšit tak dvojnásobně pravděpodobnost úspěchu. Letos jsme znovu v sekci aktuality zveřejnili text předsedy poroty, který v něm uvádí velmi přehledně tipy, jak přihlášku do soutěže zpracovat, aby v ní mohla obstát.
Termín pro podávání přihlášek je do 31. března 2015.
Kompletní informace: www.ceskydirekt.cz.
Archiv aktualit