Úvod > Aktuality > Minirozhovor se Sandrou Kisić

Minirozhovor se Sandrou Kisić

17. 4. 2015

Sandra Kisić – nejmladší řečník v rámci ADMEZ eventů všech dob nám necelé dva týdny před vystoupením na konferenci Multichannel Marketing & Sales zodpověděla tři otázky:
 
Jak se ze studentky stane úspěšná blogerka?
Blog jsem si založila v roce 2010, o něco více než rok před maturitou. Měla jsem asi spoustu volného času, tak jsem se tomu trochu věnovala. Přišel "boom" ve formě článku o mně u jedné ostravské blogerky, kterou tehdy sledovalo asi 150 lidí, tedy desetkrát více než mě. Úspěch jako blázen. Pak se to nějak rozjelo, přišly první spolupráce, H&M, GANT, Keds a další. Určitě pomohly sociální sítě, stránku vlastnímu blogu jsem si založila asi jako jedna z prvních v ČR, potenciál byl do nebe volající. Potom se objevily nějaké ty články v různých časopisech a médiích, pozvali si mě do České televize, abych si v Tykadle s dětmi povídala o módě a už to bylo…

Jaký je váš blogerský cíl?

Aktuálně žádné velké cíle nemám, snad jen trochu víc cestovat díky blogu a psát o cestování. Zatím se mi to pomalu (ale jistě!) daří. Ťuk ťuk… Hlavním cílem je teď pro mě dopsat bakalářskou práci. Jak jinak, než o blogu!


 Máte představu, jakou hodnotu nebo jaký byznys přinášíte firmám, pro které píšete?

To se takto jednoduše říct nedá. Ano, vím, že jim to vynáší a barterová spolupráce (výměna produktů za články o nich) jim určitě vyhovuje. V zahraničí se za podobnou podporu platí, ale v Česku je tento byznys ještě v kolébce, i když už se některé firmy lepší. Pochopitelně nelze očekávat, že obrovské nadnárodní společnosti, které nás - blogery, zahrnují tunami kosmetiky a oblečení, budou ještě rozdávat peníze na potkání. To si raději najdou blogera, který je otevřený spolupráci za tričko a rtěnku. A že jich je! Každý rok se v Čechách rodí neskutečné množství blogerů a YouTuberů se stále nižší věkovou hranicí, až jsem z toho jelen.

Sandra na konferenci Multichannel 

Sandra na blogu



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma