Úvod > Aktuality > Osobností direct marketingu je Aleš Hýbner z Teleperformance

Osobností direct marketingu je Aleš Hýbner z Teleperformance

30. 11. 2012

 

„Do pozice Osobnost českého direct marketingu, tedy do pomyslné síně slávy, se ADMEZ snaží postupně vybírat takové osobnosti, které se významnou měrou zasloužily o rozvoj českého přímého marketingu,“ řekl ředitel asociace Tomáš Hájek. Ten si na vítězi cení hlavně jeho neustálou pracovitost, s kterou posunuje callcentrový byznys kupředu.

Před třemi lety, v prvním ročníku byl do directmarketingové síně slávy uveden Luboš Beniak (Reader´s Digest), předloni Jan Dvořák (IMP, Kosmetika Fleur de Santé) a vloni Evžen Drtina z agentury Wunderman. Protože se direct marketing vyvíjí a posunuje od klasické reklamní nabídky v papírové podobě distribuované poštou k digitální, šířené často online, je okruh výběru osobností relativně velmi široký a zahrnuje obory od kreativního přímého a interaktivního marketingu, přes poštovní služby, lettershopy, databázový a věrnostní marketing, call centra, internetový a mobilní marketing až po zásilkový a internetový obchod. „Nicméně i zde je prostor otevřený. Do budoucna si klidně dovedu představit, že se vítězem stane osobnost, která se direct marketingu dlouhodobě úspěšně věnuje v nějaké společnosti ze zcela jiného oboru,“ řekl ředitel ADMEZ Tomáš Hájek.

Stručný životopis vítěze:

Aleš Hýbner (45 let) - Studoval ČVUT, fakultu elekrotechnickou a  VŠE v Praze fakultu informatiky. Ještě během studia nastoupil ke společnosti Roland Berger & Partner, kde pracoval na projektech zaměřených na reorganizaci a ohodnocování podniků v České republice a v Německu. Od roku 1997 pracuje ve společnosti Lion Teleservices CZ, která zajišťuje outsourcing služeb call centra v České republice a na Slovensku (ředitel společnosti). Firma se v roce 2004 stala součástí holdingu Teleperformance, světové a evropské jedničky v oboru call center. V letech 2001-2002 absolvoval Aleš Hýbner IEMBA program při University of Pittsburgh. Od roku 2000 je členem představenstva  Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ), pět let zastával funkci předsedy představenstva asociace.



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma