Úvod > Aktuality > Naďa Šolcová osobností DM

Naďa Šolcová osobností DM

9. 6. 2015

Letošní Osobností českého direct marketingu se stala Naďa Šolcová. Vyhlašovatel soutěže, Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ), ocenil jak její dlouholetou práci v agenturách (zejména Ogilvy One),  tak její vzdělávací a poradenské aktivity pod hlavičkou firmy win-win institute. Ty vyvrcholily založením unikátní nezávislé sítě regionálních agenturních týmů v projektu „win-win network“.

„ADMEZ  neuděluje titul „Osobnost českého direct marketingu“ za úspěšnou jednorázovou akci, ale za dlouhodobý přínos oboru,“ řekl ředitel asociace ADMEZ Tomáš Hájek a dodal, že direct marketing včetně digitálního dnes díky online šíření prolíná prakticky všemi obory byznysu.

Kdo je Naďa Šolcová
V marketingu a reklamě působí od roku 1992. Na direct marketing se více zaměřila od roku 2000, kdy začala vést Ogilvy One, a.s., českou pobočku celosvětové sítě. Pod jejím vedením se Ogilvy One stala mezi téměř 170 pobočkami celosvětové sítě nejlépe hodnocenou pobočkou podle hodnotícího programu Five Star Agency (kategorie hodnocení agentury: efektivita, spokojení klienti, loajální zaměstnanci, know-how, konkurenceschopnost).

V roce 2002 Naďa úspěšně zakončila studium na The Institute of Direct Marketing v Londýně a získala tak oprávnění užívat titul Diplomovaný Direct Marketer (Dip DM).

V roce 2007 založila Naďa vlastní firmu win-win institute, s.r.o. která se v začátku zabývala především vzděláváním v oblasti marketingu. Vytvořila ucelený vzdělávací program - ogilvyinstitute.com, který učil jak vytvářet efektivní komunikační strategie. Sama zde přednášela na seminářích specializovaných na direct marketing a věrnostní programy. Tímto programem prošlo přes 300 posluchačů.

V posledních pěti letech si Naďa rozšířila své znalosti o koučování. Absolvovala 3 výcviky koučů ve společnostech QED Group a ČNP Consulting, z toho 2 výcviky jsou akreditované u profesních asociací ČAKO a ICF.

Své znalosti kouče, lektora a marketéra spojila v projektu win-win network, který je na českém trhu unikátní novinkou od roku 2014. Sdružuje marketingové týmy agentur po celé České republice. Ty pak mohou svým klientům nabízet špičkové poradenské marketingové služby, realizaci za regionální ceny a zázemí téměř 200členného týmu.

ADMEZ uvádí osobnosti do pomyslné directmarketingové síně slávy od roku 2009. Ocenění zatím získali:  Luboš Beniak (Reader´s Digest), Jan Dvořák (IMP, Kosmetika Fleur de Santé), Evžen Drtina (Wunderman), Aleš Hýbner (Teleperformance) a Jiří Schneller (Aegon Pojišťovna). 



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma