Úvod > Aktuality > Czech Contact Center Award

Czech Contact Center Award

5. 8. 2015

Druhý ročník soutěže projektů kontaktních center je na světě. Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) otevřela soutěž Czech Contact Center Award pro přihlášky. Soutěže se mohou zúčastnit různá kontaktní či zákaznická centra bez ohledu na povahu či velikost. Smyslem této akce je nejen porovnání projektů z oblasti hlasové komunikace. Soutěž klade důraz při hodnocení na kvalitu práce a posiluje tak image oboru.  

„Soutěž Czech Call Center Awards je jednou z mnoha aktivit, které pro call centra děláme. Chceme se dále věnovat tomuto segmentu trhu a v oblasti vzdělávání, certifikací a soutěží podporovat kvalitu callcentrového byznysu a kultivovat trh,“ říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ.

Soutěž se právě otevřela pro přihlášky. Uzávěrka je 30. září. Během října bude projekty hodnotit odborná porota a výsledky soutěže budou zveřejněny 5. listopadu na konferenci Call centra 2015.

Soutěž reflektuje i nové trendy. Proto jednou z kategorií jsou „New media“, kam mohou zákaznická centra přihlašovat například projekty z oblasti zákaznické péče na sociálních sítích.

Informace zde:



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma