Úvod > Aktuality > Blíží se uzávěrka

Blíží se uzávěrka

13. 9. 2015

Druhý ročník soutěže projektů kontaktních center Czech Contact Center Award stále ještě přijímá přihlášky.  
Soutěže se mohou zúčastnit různá kontaktní či zákaznická centra bez ohledu na povahu či velikost. Smyslem této akce je nejen porovnání projektů z oblasti hlasové komunikace. Soutěž klade důraz při hodnocení na kvalitu práce a posiluje tak image oboru.  

„Soutěž Czech Call Center Awards je jednou z mnoha aktivit, které pro call centra děláme. Chceme se dále věnovat tomuto segmentu trhu a v oblasti vzdělávání, certifikací a soutěží podporovat kvalitu callcentrového byznysu a kultivovat trh,“ říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ.

Uzávěrka přihlášek  je 5. října. Během října bude projekty hodnotit odborná porota a výsledky soutěže budou zveřejněny 5. listopadu na konferenci Call centra 2015.

Soutěž reflektuje i nové trendy. Proto jednou z kategorií jsou „New media“, kam mohou zákaznická centra přihlašovat například projekty z oblasti zákaznické péče na sociálních sítích.

Informace zde:



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma