Úvod > Aktuality > Emailing & data

Emailing & data

26. 10. 2015

Dovolte, abychom vás pozvali na další seminář Eshop clubu ADMEZ:

Datum: 12. listopad 2015 od 14:00 do cca 17:00 hodin
Místo konání: Golem Club, Na Perštýně 18, Praha 1
Lokalita je dobře dostupná MHD – stanice Národní třída (metro B a různé tramvaje). Vchod do GC je za rohem z Jilské ulice – zvoňte na „Golem Club“. Jiný zvonek tam stejně není.

Program: 
1. E-mailing, zlatá žíla pod vaším domem?
E-mail marketing je nejrychleji rostoucí marketingový kanál dneška, zejména z hlediska e-commerce a podílu na jejím obratu. Díky segmentaci a personalizaci e-mailů probíhá relevantnější komunikace se zákazníkem. Můžete popřát k svátku a nabídnout dárek nebo upozornit na opuštěný košík. Stále však většina firem rozesílá svým zákazníkům pouze neosobní “letáky”.

Kurz bude zaměřen na praktické informace o tom, co vše je potřeba k tomu, abyste v e-mailingu byli úspěšní. Od sběru e-mailů, přes výběr a nastavení nástroje, tvorbu komunikační strategie, přípravu obsahu a designu šablony, až po tipy na konkrétní kampaně a praktické ukázky.

Přednáší, vysvětluje a diskutuje Karel Koupil (Email Machine)

Karel se v oblasti e-commerce a marketingu pohybuje od roku 2003. Začínal jako externista pracující pro internetové agentury a koncové klienty, později profesionálně zpracovává webové aplikace, kampaně a řídí vývoj softwarových projektů pro významné zákazníky. Mezi klienty, kterým pomáhá patří např. Parfums.cz, Astratex a Heuréka. Přednáší pravidelně na odborných akcích. Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace.

2. Jak správně sledovat a analyzovat konkurenci

Řídit e-shop bez znalosti konkurence je jako řídit auto se zalepenými okny a dívat se na ručičku tachometru ukazující 50 Km/h. Co když jedete na dálnici a kolem vás jezdí auta 130 Km/h?

Jaké jsou možnosti sledování konkurence? Všechna data, která potřebujete, jsou k dispozici. Stačí se dobře dívat a vědět, jak s nimi nakládat.

Přednáší, vysvětluje a diskutuje Honza Mayer (Trendlucid)
Od vývoje hardwaru a návrhů komponent do družic pro Czech Space Research Centre se Honza v posledních letech vrátil zase zpátky na zem, aby mohl žít pro data a datovou analytiku. Vede vývojáře Datawepsu, spoluorganizuje DataConf a učí na Masarykově univerzitě vývoj v Ruby a práci s daty. S prediktivní analýzou laškuje ve svém čerstvém startupu TrendLucid - nástroji pro e-shopy, které chtějí mít kontrolu nad trhem.

3. Networking

Co je Eshop club?
Série odpoledních pracovních seminářů (nejen) pro eshopy. Někdy jde o klasické přednášky, jindy o workshopy nebo panelové diskuze. Účastníci se seznamují s novými trendy, technologickými novinkami, metodami práce v online obchodování. Neformální diskuze, výměna zkušeností a networking jsou společnými znaky těchto klubových setkání.

Zdarma pro členy ADMEZ.

Hlaste se na info@admez.cz

 



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma