Úvod > Aktuality > Call centra 2015

Call centra 2015

29. 10. 2015

Týden před konferencí Call centra vrcholí přípravy. Do programu jsme doplnili další dva řečníky:

Zbyszek Lugsch v krátké prezentaci "Go digital, or die" předloží účastníkům panelové diskuze témata pro debatu. Diskutovat budou Jana Urbánková (ČSOB), Přemysl Šťastný (Česká spořitelna), Petr Chvátal (Comdata), Aleš Hýbner (Teleperformance).

V dopoledním programu se nově objeví s případovou studií ředitel call centra Všeobecné zdravotní pojišťovny Michal Nezbeda.

Připomínáme, že 15. ročník konference bude také obsahovat trendové přednášky, prezentace o řízení procesů a efektivity v call centrech a také dojde na výměnu zkušeností při práci s personálem call center.

Kromě řečníků vás ale čeká představení publikace Kontaktní centra v ČR 2015/16, vyhlášení výsledků soutěže Czech Contact Center Award, losování vizitek nebo afterparty.

Kompletní informace najdete na konferenčním webu:

Neváhejte, těšíme se na vás!



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma