
Call centra 2015
Týden před konferencí Call centra vrcholí přípravy. Do programu jsme doplnili další dva řečníky:
Zbyszek Lugsch v krátké prezentaci "Go digital, or die" předloží účastníkům panelové diskuze témata pro debatu. Diskutovat budou Jana Urbánková (ČSOB), Přemysl Šťastný (Česká spořitelna), Petr Chvátal (Comdata), Aleš Hýbner (Teleperformance).
V dopoledním programu se nově objeví s případovou studií ředitel call centra Všeobecné zdravotní pojišťovny Michal Nezbeda.
Připomínáme, že 15. ročník konference bude také obsahovat trendové přednášky, prezentace o řízení procesů a efektivity v call centrech a také dojde na výměnu zkušeností při práci s personálem call center.
Kromě řečníků vás ale čeká představení publikace Kontaktní centra v ČR 2015/16, vyhlášení výsledků soutěže Czech Contact Center Award, losování vizitek nebo afterparty.
Kompletní informace najdete na konferenčním webu:
Neváhejte, těšíme se na vás!
Archiv aktualit