Úvod > Aktuality > Vítězové soutěže

Vítězové soutěže

24. 11. 2015

Tisková zpráva:

Výsledky druhého ročníku soutěže projektů kontaktních center Czech Contact Center Award byly vyhlášeny během programu jubilejního 15. ročníku konference Call centra. Kategorie „Inbound“ měla podle rozhodnutí poroty dokonce dva vítěze a sice projekty „Samsung – kontaktní centrum“ a „Asistenční a informační služba 1188“. V kategorii „New media“ zvítezil BlueLink International s projektem „Jak se za 3 měsíce stát odborníkem na nový komunikační kanál“. Vítěz této kategorie bude reprezentovat Českou republiku v evropské soutěži ECCCO Award v prosinci tohoto roku.


Soutěže Czech Contact Center Award se účastnila kontaktní centra z různých oborů. Jejím smyslem bylo nejen porovnání projektů z oblasti hlasové komunikace, ale též si kladla za cíl ocenit kvalitní práci v kontaktních centrech a posilovat tak image oboru.  
„Soutěž Czech Call Center Award je jednou z mnoha aktivit, které pro call centra děláme. Chceme se dále věnovat tomuto segmentu trhu a v oblasti vzdělávání, certifikací a soutěží podporovat kvalitu callcentrového byznysu a kultivovat trh,“ říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ.

Letošní soutěž proběhla ve dvou kategoriích – New media a Inbound projekty (příchozí hovory). Prvně jmenovaná kategorie dokazuje, že kontaktní centra se stávají multikanálovými komunikačními platformami, zejména díky různým online kanálů. Odborná porota, které předsedala Květoslava Santlerová, ocenila celkem pět soutěžních projektů:

 

Umístění

Kategorie

Soutěžní projekt

Pro firmy

 

1. místo

New media

Jak se za 3 měsíce stát odborníkem na nový komunikační kanál

BlueLink International CZ

2. místo

New media

DPD kurýr
 

Direct Parcel Distribution CZ

 

 

 

 

1. místo

Inbound projekty

SAMSUNG – kontaktní centrum

Samsung
Teleperformance

1. místo

Inbound projekty

Asistenční a informační služba 1188

Informační linky

3. místo

Inbound projekty

Nákladově a procesně efektivní začlenění operátora zákaznického centra do provozu

1.SDZP, družstvo

 

 

Kontakt: Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ, tel: 603 836 675, e-mail: tomas.hajek@admez.cz

Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské konfederace kontaktních center (ECCCO) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový a internetový obchod, nakladatelství…), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMEZ je dále pořadatelem konferencí Multichannel Sales & Marketing, E-commerce ForumCall centra a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo. Kromě toho ADMEZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma