Úvod > Aktuality > Předvánoční CC klub

Předvánoční CC klub

30. 11. 2015

Zveme všechny na předvánoční seminář CC klubu, který byste si neměli nechat ujít. 

Datum: 9. prosinec 2015 od 13:00 do cca 16:00 hodin

Místo konání: Golem Club, Na Perštýně 18, Praha 1

Lokalita je dobře dostupná MHD – stanice Národní třída (metro B a různé tramvaje). Vchod do GC je za rohem z Jilské ulice – zvoňte na „Golem Club“.

Program: 

1. Psychologický debriefing aneb emoční ventilace po náročné směně
V čem může psychologický debriefing týmu pomoci? Jak vypadá a jak se efektivně vede? Kdy a v jaké společnosti ho lze využít?
Slíbená a rozšířená přednáška, která vypadla z nedávné konference Call centra. Videa a praktické ukázky. 
Přednáší a diskutuje Aneta Langrová.
Aneta je psycholožka a expertka na vedení hovoru s nejnáročnějšími typy klientů v kritických životních situacích. Má 7 let zkušeností z krizové linky jako operátorka, vedoucí směny a trenérka. Absolvovala 3000 hovorů na krizové lince, 300 hovorů s klientem v akutním ohrožení života a stovku hovorů se sebevražednou tématikou. Má velmi bohaté zkušenosti s vedením konzultantů – operátor odreagováním těžkých emocí, stabilizací v náročných hovorech s obtížnými klienty, řešením akutních situací. Aktuálně vede skupinu krizové intervence při policejním prezidiu ČR a školí pro společnost Santia. 

2. Jak zlepšit práci operátorů pomocí hlasových nahrávek  
Hlasové interakce mezi operátory a zákazníky, zpětná vazba, hodnocení kvality. Měření emocí a využití výsledků v praxi. Vhodní a nevhodní pracovníci call centra.
Diskuze s Petrem Bucherem.
Petr byl absolutně nejlépe hodnoceným řečníkem nedávné konference Call centra. Formou diskuze s ním pohovoříme o jeho bohatých zkušenostech z práce v kontaktním centru. Jeho vtip a nevšední názory vás nenechají v klidu. 

3. DNA úspěchu, aneb společné body mezi štěstím a úspěchem
Necháváme se zde inspirovat přírodou a tak jako je naše DNA tvořena čtyřmi nukleovými bázemi, sestavili jsme i my tzv. „4 geny úspěchu“. Zamyslíme se, jak souvisí pocit štěstí a úspěch. A ukážeme, co můžeme začít dělat jinak, abychom byli šťastnější. Cílem setkání je vzájemná inspirace. 
Cestu ke štěstí naznačí Kamila Jetmarová.
Kamilu již od mala zajímalo, co stojí za úspěchem lidí a co je důvodem prožitku štěstí? Proč je někdo šťastnější než jiný? Na své otázky hledala odpovědi při studiu psychologie, teologie a následně i ekonomie. Láska ke sportu ji zavedla do oblasti sportovní psychologie, kde pracuje jako sportovní psycholožka. Již 10 let se intenzivně věnuje józe a studiu východních filosofií. Poznatky nabyté při studiu přenáší do praxe nejen se sportovci, ale i s lidmi z jiných oblastí, kteří hledají životní štěstí a spokojenost.


Co je CC klub?
CC klub je série odpoledních pracovních seminářů (nejen) pro call centra. Někdy jde o klasické přednášky, jindy o workshopy nebo panelové diskuze. Účastníci se seznamují s novými trendy, technologickými novinkami, metodami práce manažerů, teamleaderů, trenérů. Neformální diskuze, výměna zkušeností a networking jsou společnými znaky těchto klubových setkání.

Zdarma pro členy ADMEZ. 
Zdarma pro platící účastníky konference Call centra 2015.

Ostatní platí 363 Kč (včetně DPH) za osobu.

Hlaste se na info@admez.cz
 



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma