Úvod > Aktuality > Budování loajality u zákazníků

Budování loajality u zákazníků

17. 12. 2015
Zveme vás na seminář Eshop clubu s názvem Budování loajality u zákazníků, který se bude konat 26.ledna 2016 od 14:00 do cca 16:30 hodin v Golem Clubu.
 
Seminář povede Ondřej Klega (Acomware) 
 
Naučíte se:
jak uplatnit Avinashův framework See – Think – Do – Care v praxi,
- jak správně plánovat mediální kampaně,
- jak zvýšit loajalitu u stávajících zákazníků,
- jak pracovat s rostoucím počtem zákazníků na mobilních zařízeních.

Ondřej předvede konkrétní data z vybraných českých e-shopů. Ukáže vám, jak se postarat o zákazníky v každé fázi nákupního procesu. Společně si s ním projdete principy frameworku STDC a vysvětlíte si, proč je vhodné zákazníka oslovovat jinak, pokud o nákupu zatím neuvažuje (See), začíná přemýšlet (Think), nebo je už rozhodnutý (Do).
Ukážete si na uživatelích desktopů i mobilních zařízení, jak reklamní kampaně a jejich obsah připravovat a jaké metriky používat k jejich správnému vyhodnocení. Z workshopu si odnesete konkrétní scénář mediálních kampaní.

Ondřej Klega pracuje v ACOMWARE, kde buduje vztahy s významnými partnery a podílí se na rozhodování o strategickém směřování firmy. Je zdatný konzultant a své zkušenosti zúročuje u velkých hráčů českého e-businessu (Astratex, Feedo nebo Pepe Jeans). Často a rád přednáší na českých i zahraničních konferencích, učí na VŠE a spolupracuje s Nadací O2 v projektu Think Big. Workshop s Ondřejem povede také Denis Wanča, lídr oddělení digitálních médií v konzultační společnosti ACOMWARE.
 
Workshop je zdarma pro členy ADMEZ a Eshop clubu.

Hlaste se u Anny Kaldararové: anna.kaldararova@dark-side.cz

 



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma