Úvod > Aktuality > Multichannel & Data & Trendy

Multichannel & Data & Trendy

16. 2. 2016

Dovolujeme si Vás pozvat na 4. ročník konference, která letos přichází s pozměněným názvem Multichannel & Data & Trendy. A jak už nový název napovídá, právě aktuální trendy spojené s inovativním zpracováním dat budou letos jedním z nejvýraznějších témat.

Otázka, na kterou budeme společně hledat odpověď, přitom zůstává stejná: Jak zvládnout  byznys v náročné multikanálové době.

Nový koncept: Vyberte si téma, které vás zajímá

Konference Multichannel & Data & Trendy, kterou spolupořádají asociace ADMEZ a agentura DARK SIDE, letos představí inovovaný koncept. Díky rekordnímu počtu řečníků jsme mohli odpolední část programu rozdělit do dvou samostatných paralelně probíhajících bloků. První z nich bude zaměřen více na datovou analýzu, druhý na další marketingové trendy.

Kdy a kde?

Konference se koná 31. března 2016 v budově OKsystem, Na Pankráci 125, Praha 4. Program začíná v 9 hodin, registrace již o půlhodinu dříve.

Na koho se můžeme těšit?

Velkou konferenci letos otevře velká značka: David Špinar (Google) zahájí program vizionářským pohledem na budoucnost online reklamy.

Mezi dalšími očekávanými hosty se objeví například Tomáš Růžička (VIVmail.cz) - specialista na online marketing a e-mailing s přednáškou „Budujte e-mailingem spokojené zákazníky, co rádi utrácejí”.

Zdeněk Pejcel (Salesforce.com) Vám představí „Nakupování jako osobní zážitek”.

Ředitelka společnosti Ipsos Eva Veisová vystoupí s příspěvkem o nositelné elektronice a jejím využití v kombinaci s dalšími kanály k posílení interakce se zákazníky.

Zakladatel MORIS design Radomír Klofáč se zamyslí nad propojením online světa s nákupním zážitkem v místě prodeje. 

V datové sekci odpoledního programu vám pak mimo jiné Jan Havlíček s Dominikem Hrodkem (DARK SIDE) představí na příkladu projektu Česko v datech současnou datovou žurnalistiku, o datech a médiích pohovoří Roman Gallo (VLP) a pojem Big Data v teorii a praxi přiblíží Jiří Materna (CGI), který se zaměří zejména na (ne)využívání dat kolem nás. 

To ale není zdaleka vše!

Registrujte se včas zde a získejte výraznou slevu:

Do 11. března 2016 je cena vstupenky jen 3900,- Kč bez DPH!

Při registraci od 12. března je pak cena vstupenky 4900,- Kč bez DPH.
Další slevy (až 80 %) mohou využít členové ADMEZ.

Kompletní informace o konferenci a řečnících najdete zde: Konference Multichannel

Těšíme se na Vaši účast!



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma