Úvod > Aktuality > Český direkt & Promo

Český direkt & Promo

28. 2. 2016

Přihlášky do letošního ročníku soutěže ČD&P můžete posílat do 1. dubna 2016. Pozorně si ale prostudujte kategorie, nabízíme řadu zajímavých změn a novinek.

Český direkt & Promo slouží nejen k porovnání prací z českého trhu, ale je současně nominací pro mezinárodní soutěž IMC Awards, do které se kvalifikují pouze vítězové kategorií z národních soutěží. V posledních třech ročnících IMC Awards získaly české agentury 7 bronzových a 7 stříbrných medailí. Třeba letošní ročník přinese českým barvám konečně i tu kýženou zlatou!

Nový tým ČD&P

Novým ředitelem soutěže se pro letošní ročník stal Ondřej Gottwald, který zastupuje agenturu Garp Integrated v sekci aktivačních agentur AKA. Ondřej při koordinaci přípravných prací ČD&P využívá i svých zkušeností z rady pro Integrovanou marketingovou komunikaci Evropské asociace komunikačních agentur (IMC/EACA), které je předsedou.

Užší tým ČD&P korunuje nová předsedkyně poroty, Naďa Šolcová – specialistka na direkt marketing, koučka a  zakladatelka win-win institute, s.r.o. a projektu win-win network.

Novinky v soutěžních kategoriích

Poprvé dohromady splyne v jedné kategorii Přímá B2B a B2C komunikace. Nově je zavedena kategorieDestinační marketing, která je určena pro kampaně na podporu cestovního ruchu a regionů obecně. Poprvé bude také možné přihlásit práce do pěti digitálních kategorií, které pomohlo definovat sdružení Digitální agentury, sekce při AKA. Detailní popis těchto kategorií najdete na webu soutěže.

Soutěžní kategorie 2016:

1. Integrovaná komunikace

2. Přímá B2B a B2C komunikace

3. Spotřebitelské soutěže a loyalitní programy

4. Event, field a sportovní marketing

5. Retail/merchandising/instore marketing vč. promočních obalů

6. Veřejný zadavatel

7. Nízkorozpočtové kampaně

8. Destinační marketing

9. Idea (Myšlenka, Content Marketing, využití blogerů...)

10. Inovace (Zapojení technologie, netradiční řešení)

11. Digitální trefa (Digitální direkt, max. efektivní řešení)

12. Social media (Facebooková řešení, Instagram,...)

13. Digitální integrovaná komunikace (Integrované digitální řešení, 360)

Výjimečné bude letos i vyhlášení výsledků soutěže. To proběhne na konci května ve výstavní síni Mánes v rámci výroční výstavy prací z oblasti brand aktivace 2015, kterou připravují Aktivační agentury, sekce při AKA.



Archiv aktualit
ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma