Úvod > Call centra

Call centra

Jednou ze sekcí ADMEZ jsou call centra nebo též moderně „kontaktní centra“. Asociace sdružuje jak firmy, jejichž hlavním byznysem jsou hlasové služby, ale také řadu dalších, jejichž call centrum je pouze jedním z nástrojů podnikání.
ADMEZ je řádným členem Evropské konfederace kontaktních center ECCCO. Spolupracuje s řadou technologických a vzdělávacích firem v branži.

Nejdůležitější projekty a aktivity ADMEZ pro call centra:

Konference  Call centra, pořádaná pravidelně od roku 2001. Je klíčovým setkáním podnikatelů a manažerů v branži.

CC klub – série seminářů a workshopů call centra. Přibližně 4x ročně. Zdarma pro členy.

Opt-out registr – databáze osob, které si nepřejí být kontaktovány telefonními nabídkami. Více informací…

Soutěž Czech Contact Center Award – nový projekt od roku 2014. Více informací...
 

Certifikace call center - v přípravě

 


ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma