Úvod > Soutěže > Český direkt & Promo

Český direkt & Promo

Český direkt vznikl na přelomu let 2002/2003. Po třech ročnících byla tehdy poměrně jednoduchá soutěž rozšířena do širokého spektra kategorií, které v podstatě kopírovaly jednotlivé obory přímého marketingu. Toto poměrně striktní dělení se časem ukázalo jako nevýhodné, protože marketing stále více směřoval k integraci jednotlivých oborů. Proto došlo k další změně.

Od roku 2010 spolupořádá Český direkt vedle ADMEZ také sekce aktivačních agentur AKA. Soutěž byla významně rozšířena o další podlinkové aktivity a pod novým názvem ČESKÝ DIREKT & PROMO patří již několik let k renomovaným soutěžím na českém trhu. 


Soutěž ČESKÝ DIREKT & PROMO nabízí reklamním profesionálům a agenturním týmům možnost porovnat svoje práce zaměřené na oblasti podpory prodeje, aktivace značek, přímé komunikace a digitálních řešení mezi sebou na českém trhu a vítězům jednotlivých kategorií v soutěži IMC European Awards v rámci nejlepších projektů z celé Evropy. Smyslem soutěže není hodnotit pouze nápaditost a kreativitu jednotlivých řešení, ale i jejich napojení na strategii značek, které rozvíjejí, a samozřejmě i jejich dopad na výkony a růst těchto značek.

Kompletní informace a registrace:

www.ceskydirekt.cz


ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma