Úvod > Soutěže > IMC Czech Awards

IMC Czech Awards

Původní "Český direkt" vznikl na přelomu let 2002/2003. Po třech ročnících byla tehdy poměrně jednoduchá soutěž rozšířena do širokého spektra kategorií, které v podstatě kopírovaly jednotlivé obory přímého marketingu. Toto poměrně striktní dělení se časem ukázalo jako nevýhodné, protože marketing stále více směřoval k integraci jednotlivých oborů. Proto došlo k další změně.

Od roku 2010 spolupořádá Český direkt vedle ADMEZ také sekce aktivačních agentur AKA. Soutěž byla významně rozšířena o další podlinkové aktivity a pod novým názvem "Český direkt & Promo" patří již několik let k renomovaným soutěžím na českém trhu. V roce 2017 byla přejmenována na "IMC Czech Awards" 

Kompletní informace na webu soutěže:

www.imcczechawards.cz


ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma