Úvod > Eshop Club > Semináře pro členy Eshop clubu 2013

Semináře pro členy Eshop clubu 2013

Lednový workshop

Lednový seminář s názvem E- shop a spotřebitelé, který opět proběhl v prostorách Node5 (http://node5.cz/) a to dne 29.1.2013 nám představil nejčastější právní problémy, se kterými se potýkají klienti a provozovatelé e-shopů. Nastínil problematiku uzavírání smluv prostředky dálkové komunikace a odstupování od nich, přiblížil práva a povinnosti spotřebitelů i obchodníků v reklamacích, včetně nového vývoje a judikatury českých i evropských soudů. Seminář se dotkl nejčastěji pokutovaných obchodních praktik a poradil, jak se vyvarovat sankcím při kontrolách dozorových orgánů. Workshopem nás provázel zkušení odborník z Občanského sdružení spotřebitelů Test - www.dtest.cz Miloš Borovička.

Prezentace ke stažení je ZDE.

 

Únorový workshop

Druhý únorový seminář s názvem "Zvyšte konverze vašeho eshopu - Testování eshopu a optimalizace nákupního procesu", který opět proběhl v našich oblíbených prostorech v Node5 (http://node5.cz/) a to v úterý 26.2.2013 nám ukázal, jak ideálně postupovat při optimalizaci webu, také nám vysvětlil, na co se zaměřit a co neřešit. Podívali jsem se na malé a velké změny: A/B testování vs. redesign – jak ho úspěšně provést a také jsme se dozvěděli o uživatelském testování a jaké jsou další testovací techniky. Seminář jsme pořádali s naší partnerskou spočností Acomware. Celým workshopem nás provázeli kluci z Acomware Jakub Martinec, Jan Penkala

Prezentace ke stažení je ZDE.

 

Dubnový workshop

Třetí dubnový seminář byl rozdělen na dvě části. V první vystoupil Radek Swaczyna (Net Direct), který vám vysvětil, jak zbytečně neztrácet zákazníky v průběhu objednávkového procesu, co je třeba dělat a čeho je nutné se naopak vyvarovat. Prezentace pod názvem "Optimalizace objednávkového procesu" je určitě jedním z klíčových témat pro e-shopy. V druhé půlce hovořil Vlastimil Vávrů, byla to jaká si “Zpověď e-shopu” vasecocky.cz. Zpovídali jsme jsme ho společně ve volné diskuzi, a hovořil o tom "Jak firma došla k 14 tis. objednávkám měsíčně". Dozvěděli jsme se spoustu zajímavých informací, které vám běžně žádný majitel e-shopu neřekne. Děkujeme řečníkům za účast!

Prezentace ke stažení je ZDE.

 

Červnový seminář

Letošní čtvrtý seminář pořádaný v červnu jsme opět rozdělil na dvě části a pozvali jsme na něj dva zajímavé řečníky. První vystoupil Filip Brodan z firmy zamestnanci.com, který vysvětlil "Jak se změnili zákazníci za posledních 5 let". Dozvěděli jsme se, jaké jsou výsledky analýzy více než 6500 psychologických profilů, jestli se změnili postoje a hodnoty zákazníků v ČR 2008 - 2012, jak těchto změn využít a získat konkurenční výhodu, jaké je vnímání reklamací zboží a služeb a jak by k nim měly e-shopy přistoupit.

Druhá část klubového semináře měla téma: "CUSTOMER EXPERIENCE - Vyšší zákaznická spokojenost = vyšší prodeje a loajalita" , té se zhostil Michal Bláha z firmy doporucim.cz. Na otázky Chcete zvýšit tržby? Jsou vaši zákazníci skutečně spokojení s Vašimi službami? Chtěli byste zvýšit spokojenost zákazníků a prodávat více? nám také podal odpovědi. Dozvěděli jsme se jak zjistit, co si zákazník myslí, zvýšit jeho spokojenost a loajalitu, zvládnout jeho emoce, zapojit zákazníky do řešení situací a jak dosáhnout, aby se zákazník vracel.

Prezentace ke stažení je ZDE, přednáška Michala Bláhy ZDE

 

 


 

Plán dalších seminářů budeme průběžně aktualizovat. Pokud máte zájem o konkrétní témata či problematiku, pište nám na anna.kaldararova@admez.cz. Těšíme se!

 

Druhý letošní červnový seminář se zabýval content marketingem. Promluvil nám na něm Vladimír Kuchař z Marketingové kanceláře http://www.marketingova-kancelar.cz/. Dozvěděli jsme se co přesně content marketing je a jak připravit a využít správný obsah pro získání zákazníků. Našli jsme 4 důvody proč udělat změnu (od tradičního marketingu ke content marketingu).

1. Tradiční reklama přestává fungovat.
2. Média upadají a neplní svou roli.
3. Zákazníci chtějí více a lepších informací.
4. Moderní technologie vám pomůžou.

Přednáška Vladimíra Kuchaře ZDE, video z přednášky:


 

Říjnový seminář

Letošní první podzimní seminář bude již téměř tradičně rozdělen do dvou částí. V první vystoupila Eliška Vyhnánková, krotitelka sociálních sítí pod svojí značkou http://annaud.cz. Eliška Vám pomohla pochopit, proč jsou sociální sítě důležité a dále:

  • jaký mají vztah sociální sítě k inbound marketingu?
  • jak je použít jako součást marketingu a nespálit se při komunikaci?
  • proč je vždy lepší použít sociální sítě jako "součást", ne jako hlavní nástroj?
  • kdy to funguje – případové studie z Facebooku i Twitteru, jak dělat sociální sítě nestandardně.

Druhou prezentaci vedl Michal Horák, ředitel společnosti PeckaDesign, http://www.peckadesign.cz/, jehož příspěvek se týkal současného trendu, který není pro provozovatele webů a eshopů moc příznivý a sice, že webový obsah je v dnešní době čím dál častěji někde agregován a uživatel tedy již ani nemusí chodit na cílový web. Typickým příkladem jsou cenové srovnávače, kdy se vše podstatné o zboží dozvíme tam, aniž bychom na cílový eshop přišli. Dozvěděli jsme se i několik praktických tipů, jak tento trend zvrátit a přivést zákazníky přímo do vašeho e-shopu.

Prezentace ke stažení Elišky ZDE, přednáška Michala ZDE

 


 

Listopadový seminář

V listopadu za námi přišel Filip Huněk, Social & Digital Marketing Specialist ze společnosti Aqua digital. Vzal si na starost oba bloky.

Blok 1
Název: Marketingový potenciál sociálních sítí pro e-shopy
Anotace:
Jsou sociální sítě vhodným nástrojem marketingu pro e-Shopy?
- Facebook a ti druzí
- Jak mohou e-Shopy využít sociální sítě
- Typy kampaní na sociálních sítích (akvizice, customer care, soutěže)
- Target audience aneb propojte své zákazníky
- Reklama
- Analytika a měření

Prezentace ke stažení ZDE

Blok2 Název: Case study intenzivní dvouměsíční kampaně na Facebooku
Perex:
Jak konkrétně využít Facebook pro propagaci značky
- Fanstránka a její fungování
- Odpovídání a moderování diskusí
- Fanoušci vs. talking about
- Tvorba eventu
- Reklama

Prezentace ke stažení ZDE

Video z přednášky:

 

Prosincový seminář

Poslední prosincový seminář se zabýval žhavým tématem "Co přinese Nový občanský zákoník?"

Přednáší a diskutují: Petr Kůta, Pavel Musil - prezentaci naleznete ZDE, Ivan David - prezentaci naleznete ZDE (všichni KMVS advokátní kancelář)

V roce 2014 se dočkáme pokračování, takže máte na co těšit.


ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma