Úvod > Eshop Club > Semináře pro členy Eshop clubu 2014

Semináře pro členy Eshop clubu 2014

Únorový seminář

První seminář v roce 2014 - Firemní Facebook pod vedením Elišky Vyhnánkové, krotitelky sociálních sítí

Obsah semináře:

• Úvod do sociální sítě FB
• Firemní stránka - jak se o ni správně starat, co umí a na co si dávat pozor
• Konkrétní nástroje FB a jejich možnosti - reklamy, pluginy, aplikace, skupiny, události a další
• Pravidla a omezení při používání Facebooku a jeho nástrojů
• Komunikace: proč a jak komunikovat, čeho se vyvarovat, Facebook a zaměstnanci či kolegové
• Jak měřit úspěšnost?
• Diskuse

Pokud se Vám Eliška líbila - doporučte
http://navolnenoze.cz/prezentace/eliska-vyhnankova/doporucit/

Prezentace ke stažení zde

 

Březnový seminář

Druhý letošní seminář moderoval Matěj Novák, přední český odborník na RTB a ředitel Czech Publisher Exchange.

Real time bidding se v posledním roce stal na českém trhu buzzwordem. To však nemělo zastřít fakt, že RTB je výborným prostředkem pro výkonnostní marketing a tedy nástrojem, který by provozovatelé e-shopů rozhodně neměli přehlížet. RTB navíc po loňském spuštění Czech Publisher Exchange a tento týden oznámeném vstupu Seznamu na trh nabízí přístup na nejvýznamnější média českého internetu.

Obsah semináře:
• Co je RTB a proč je zajímavé
• Co znamená cílení na uživatele
• Jak vypadá český RTB trh
• Jak RTB využít z pohledu inzerenta
• Pro jaký typ kampaní je vhodný?
• Jakou využít technologii?
• In-house vs. agentura

 

Prezentaci naleznete ZDE

Video z přednášky:

 

Květnový seminář

Třetí seminář byl rozdělen na dvě části. První část se věnoval ředitel Brašnářství Tlustý http://www.romantlusty.cz/ - Ivan Petrův s přednáškou Online Brašnářství - podělil se s námi o zkušenosti z prvního roku budování online brašnářství. Jak spojit online s tradičním řemeslem a umožnit zákazníkovi komfortní nákup zakázkově vyrobené věci po internetu. S čím se dá začít a kam až se dá zajít.

Ivan je vystudovaný právník, od roku 2013 řídí rozvoj Brašnářství Tlustý a spol., které staví na tradici české rukodělné výroby a směřuje mezi mezinárodní špičku. Ve světě reklamy, ve kterém se pohybuje od 90 let, je známý především jako spolumajitel firma AD-IN-ONE, která vytvořila software pro řízení reklamních agentur a dnes se její aplikace používají po celém světě.

Prezentaci naleznete ZDE

Druhou část vedl Miroslav Opatrný (Manažer) ze společnosti Axescard, která je dodavatelem technologie pro věrnostní programy a karty http://www.axescard.cz/ na téma Moderní věrností programy - Spokojení zákazníci jsou dobří, věrní zákazníci jsou lepší aneb rozdíl mezi mrtvím a živím obchodníkem je v informacích o zákaznících a v komunikaci s nimi.

Prezentaci naleznete ZDE

 

Červnový seminář

Čtvrtý červnový seminář vedl Ondřej Klega ze společnosti Acomware - Ondřej je E-commerce Consulting Leader a vede tým špičkových konzultantů ACOMWARE, je součástí vedení a podílí se na rozhodování o strategickém směřování celé naší společnosti. Své profesní zkušenosti zúročil ve spolupráci s velkými hráči českého e-businessu a dlouhodobě se věnuje marketingovým konzultacím. Na těch se s ním můžete osobně setkat - pomůže i Vašemu e-shopu zvítězit. http://www.acomware.cz/ondrej-klega/

Téma: Vstup fashion retailera na online trh

Segment módy zatím čeká na svůj velký boom v online prodejích. Jak si velký fashion hráč - Pepe Jeans - poradil s propojením offline a online prodeje? Jak plánoval marketingové aktivity a marketingový rozpočet? Faktické know-how doplní i postup realizace online byznysu krok za krokem.

 

Prezentaci naleznete ZDE

Video z přednášky:

 

Zářijový seminář

První workshop po prázdninách, který vedla krotitelka sociálních sítí Eliška Vyhnánková - http://vyhnankova.cz/ na téma LinkedIn!


O workshopu:
LinkedIn je čím dál tím zajímavějším nástrojem nejen pro HR a uživatele hledající práci. Během workshopu odhalíme jeho silné stránky, možnosti a skryté techniky, které Vám pomohou k efektivnější komunikaci s obchodními partnery, klienty, budoucími zaměstnanci i zaměstnavateli. Pečlivě probereme všechny součásti této sociální sítě a prakticky se jim budeme věnovat s vaším vlastním profilem. Pokud tedy chcete maximálně využít výhod semináře, přineste si sebou vlastní počítače. I s tužkou a papírem si ale odnesete mnoho nových informací a inspirace k aktivnějšímu využívání LinkedInu v byznyse.

Jaký byl obsah praktického kurzu:

Základy LinkedInu - zasazení do kontextu sociálních sítí a komunikace
Osobní profil a jeho nastavení - kvalitně vyplněný profil je nejdůležitější jak z pozice těch, kdo hledají, i těch, kteří chtějí být nalezeni
Kontakty a jejich správa - jak efektivně hledat a spravovat relevantní kontakty a jak s nimi komunikovat pro co největší úspěšnost
Skupiny na LinkedIn - ideální nástroj pro zvyšování povědomí
Firemní profily - jak využívat firemní profil ke komunikaci i propagaci
Placené varianty a propagace - efektivita premium účtů, propagace a vypisování pracovních pozic na LinkedInu
Průběžná konzultace v průběhu celého workshopu!

Seminář se konal ve středu 16. 9. 14 od 15:00 – 17:30 hodin v Era svět café Jungmannovo náměstí 767/7, Praha 1

Prezentace ke stažení zde

 

Říjnový seminář

První podzimní workshop moderovali Vitek Horký ze společnosti Brand Embassy a Honza Matoušek z firmy DataMind

1. Téma: Vítek Horký - Jak jde díky zákaznické péči zvyšovat loajalitu a spokojenost zákazníků

O workshopu:
Počet zákaznických dotazů a stížností na sociálních sítích se zdvojnásobí každý rok, firmy integruji digitální kanály do kontaktního centra, zavádí nové procesy, školí své zaměstnance pro komunikaci ve veřejném internetovém prostoru. Přesto většina firem stále neodpovídá na sociálních sítích a často o uživatelích ani neví, jestli jsou jejich zákazníky. Vitek během své prezentace představí nejen tipy jak posilovat loajalitu na sociálních sítích, poodhalí také, co si digitální zákaznici přeji a jak jim vaše firma můžepomoci hned zítra.

2. Téma: Honza Matoušek - O datech s analytikem

O workshopu:
Datové zdroje jsou téměř nekonečné, zásadní je ovšem chytit je za správný konec. Od důsledného využití interních dat vás Honza provede přes neoraná pole konkurenčních a otevřených dat. Na konci demonstruje technologie pro těžbu dat (Data Mining) a sestaví jednoduchou zákaznickou segmentaci.
Obsahem semináře bude:
Datové zdroje:

  • Interní data
       o Transakční
       o Procházení webu
  • Externí data
       o Otevřená
       o Konkurenční

 

Technologie v predikci zákaznického chování: Analytický software
Základní postupy pro ziskový obchod: Segmentace zákazníků – malá ukázka

Seminář se konal v úterý 14.10.14 od 16:00 – 18:00 hodin v HUBu, Drtinova 557/10, 150 00 Praha 5-Smíchov

Video z přednášky:

Prezentace ke stažení zde

 

Listopadový seminář

Druhý podzimní workshop, vedl Lukáš Pokorný, konzultant ze společnosti RobertNemec.com, s. r. o., odborník na PPC kampaně - jeho profil najdete zde.

1. Téma: Co zkontrolovat, když vaše PPC kampaně nevynáší

Nefungují-li vaše PPC kampaně tak, jak si představujete, většinou to není chyba systémů samotných, ale jejich nastavení. Řeknu vám, jak provést základní PPC audit, co zkontrolovat především a co naopak není příliš zásadní. Výsledkem auditu jsou jasné informace o tom, co přesně nefunguje a na co se při optimalizaci kampaní zaměřit.

2. Téma: Nejčastější chyby v PPC kampaních, se kterými se neustále setkávám

Přestože PPC kampaně ve vyhledávání jsou jedním z nejstarších forem internetové reklamy, u klientů narážím neustále na ty samé problémy. Jedná se přitom o věci, jejichž náprava je poměrně snadná, a které mohou výrazně ovlivnit návratnost investic. Každý by si proto měl ověřit, že jeho PPC kampaně stojí na kvalitních základech a neobsahují zbytečné chyby. Patří mezi ně např. špatné nastavení shod klíčových slov, špatná struktura PPC kampaní, neexistence testování a analýzy dat a podobně.

 

Seminář se bude konal v úterý 13. 11. 14 od 16:00 – 18:00 hodin v Era svět café, Jungmannovo náměstí 767/7, Praha 1


 

Prezentace ke stažení zde


ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma