Úvod > Eshop Club > Semináře pro členy Eshop clubu 2015

Semináře pro členy Eshop clubu 2015

Únorový seminář

Letošní první E-shop club se konal v Hubu 17.2.15 a vystoupily na něm společnosti Etnetera (Michal Fanta) a Acomware (Ondřej Klega a Denis Wanča).

by www.aitom.cz

Téma 1:
Soyka Eshop Booster - nejjednodušší jak začít s personalizovaným doporučováním v eshopu

Na jednoduchém příkladu si předvedeme co je to personalizace. Vytvoříme si na základě chování uživatele jednoduchý uživatelský profil. A v druhé části si ukážeme, jak snadno začít s personalizací a doporučováním v eshopu.

Přednáší: Michal Fanta, Personalisation Consultant
Prezentace ke stažení zde
www.etnetera.cz

Téma 2:
Personalizovaný retargeting

Retargeting je v současnosti jeden z klíčových marketingových nástrojů. V dnešní době je důležitý relevantní obsah pro jednotlivé uživatele v různých nákupních fázích. Na semináři se zaměříme na možnosti, jak zvýšit potenciál tohoto nástroje. Z pohledu efektivity je to samozřejmě automatizace kampaní, real-time bidding a centralizace dat.
Odpovíme si na otázky:
• Na co si dá pozor při zakládání retargetingových kampaní?
• Jaké jsou RTB platformy pro personalizovaný retargeting?
• Postupy při optimalizaci kampaní?
• Přínosy pro Eshopy?

Přednáší: Denis Wanča – RTB specialista, Ondřej Klega – Business Development director
Prezentace ke stažení zde
www.acomware.cz

 

Březnový seminář

Seminář Eshop clubu, se konal 25. března 2015 od 14:00 na téma „Strukturovaná data a e-shopy“.
Místo konání: Golem Club, Na Perštýně 18, Praha 1

Byl to náš první seminář v Golem Clubu.
Tak trochu v návaznosti na povedený únorový seminář o personalizaci a retargetingu jsme přišli s dalším náročným, ale důležitým tématem: „Strukturovaná data a e-shopy“

Přednášet, vysvětlovat a diskutovat bude Martin Šimko, odborník na SEO a digitální analytiku z agentury RobertNěmec.com.

Na workshopu jsme probrali:
- co jsou strukturovaná data a proč jsou důležitá,
- jaký formát strukturovaných dat podporuje Google a Seznam,
- jaká schémata jsou vhodná pro e-shopy,
- jak správně vytvořit zadání pro programátory, kteří budou strukturovaná data implementovat,
- jak zkontrolovat, zda proběhla implementace správně,
- jak postupovat v případě, že nemáte možnost zasahovat do kódu e-shopu

 

Dubnový seminář

Seminář STRESMÁNIE aneb jak se z toho nezbláznit, mít zdravé sebevědomí a zvládat náročné situace
se konal 16. dubna 2015 od 14:00 do 17:00 hodin, Golem Club, Na Perštýně 18, Praha 1.

Co jste se dozvěděli?

Otázky a odpovědi:
•   Stresmánie, jsme oběti anebo tvůrci? Jak to máte Vy?
•   Je to Váš život, užíváte si ho naplno?
•   Jak zvládat přetížení: první pomoc a zvyšování dlouhodobé odolnosti proti stresu.
•   Umět se zastavit - v pravou chvíli - a umět říkat NE!
•   Zdravé sebevědomí anebo maska hrdiny?
•   Slyšíte to naléhavé volání o pomoc?
•   Obávaná trojice - nejistota, úzkost a strach. Jak na ně?

Kdo je Jaroslav Průša?

Jaroslav Průša je zkušený a vyhledávaný executive kouč, lektor a poradce s více než 30tiletou obchodní, manažerskou a trenérskou praxí v mezinárodním prostředí.
Je nositelem nejnovějšího know-how v oblasti rozvoje osobnosti, často jako jediný či první trenér nebo certifikovaný kouč v České republice pro danou oblast či metodu.
S dlouhodobým profesním zaměřením na leadership přispívá ke zlepšování kvality života vrcholových manažerů a pomáhá jim dosahovat většího úspěchu a spokojenosti v pracovním i osobním životě.
Pravidelně se vrací do USA. Je prvním českým žákem Jacka Canfielda, v současné době jednoho z nejlepších amerických koučů úspěchu a autora knihy Pravidla úspěchu.
Spolupracuje s Dr. Deborah Sandella, autorkou metody RIM. Stal se prvním certifikovaným RIM Facilitátorem v Evropě a prvním Master RIM Facilitátorem vůbec.

Prezentaci ke stažení naleznete zde.


ADMEZ je členem Logo ECCCOLogo Fedma