Jedním z poslání asociace je propojování lidí. Vzdělávání, výměna zkušeností, networking jako nástroje pro zdokonalování byznysu.
Profesní klub kontaktních center je půldenní diskuzní platforma pro střední management těchto firem. Koná se od roku 2022 pětkrát až šestkrát do roka ve formě jakési road show. Hostitelem je vždy jedno z kontaktních center, které se významně podílí na programu. Cílem je výměna praktických informací mezi teamleadery, trenéry či supervizory a exkurze u hostitelské firmy. Více na webu akce: profesniklubkc.cz
Datové nebo datově marketingové snídaně jsou více či méně pravidelné akce ADMEZ, které mohou mít podobu klasického semináře, webináře, workshopu eventuálně panelové diskuze. Konají se přibližně pětkrát až šestkrát do roka. Věnují se datům a datovému marketingu v různých podobách a v různých sférách byznysu. Jejich smyslem je vyvolat diskuzi mezi účastníky.
Kromě datových snídaní a profesních klubů pořádáme příležitostně i jiné akce, hlavně semináře nebo webináře. Tematicky se snažíme pokrýt oblasti zájmu našich členů a dalších klientů, proto se zabývají například marketingem v různých podobách, logistikou, zásilkovým a internetových obchodem, ale též problematikou human resources. Velkou pozornost věnujeme též aktuálním legislativním otázkám, spojenými s novinkami v českém či evropském právu (osobní údaje, elektronické komunikace).
© 2009 - 2025 Asociace direct marketingu, v e-commerce a zásilkového obchodu
Created by Digital One | Upravit nastavení cookies