Přejít na obsah článku

Konference

Dlouholetá tradice konferencí v direct marketingu a kontaktních centrech

Od roku 2001 ADMEZ pořádá konference zaměřené na direct marketing, e‑commerce a kontaktní centra. Mezi nejvýznamnější patří ADMEZ Contact Center Conference, klíčová událost oboru s tradicí přes 20 let, a nově také Slovak Contact Center Forum v Bratislavě. Naše akce sledují vývoj technologií, trendy v zákaznické péči a propojují odborníky z praxe.

Trocha historie

V roce 2001 jsme uspořádali první konferenci. Od té doby jsme zorganizovali přes 50 akcí, kterými prošlo přibližně 6 000 účastníků. Kromě pravidelných konferencí zaměřených na call centra jsme v minulosti pořádali i další specializované projekty:

  • Zásilkový obchod (2002 - 2011)
  • E-commerce Forum (2008 - 2018)
  • Multichannel Marketing & Sales (2012 - 2017)

ADMEZ Contact Center Conference

Naše nejdéle pořádaná konference vznikla už v roce 2001 pod názvem Telemarketing a později se stala známou jako Call Centra. Dnes nese jméno ADMEZ Contact Center Conference a zůstává nejvýznamnější událostí v oblasti kontaktních center. Každoročně přináší aktuální trendy, reflektuje technologický vývoj a zároveň se věnuje klíčové roli operátorů. Akce se účastní přibližně 250 odborníků z oboru. Více informací na callcentra.admez.cz

Slovak Contact Center Forum

V roce 2024 jsme poprvé rozšířili naše aktivity na Slovensko a uspořádali Slovak Contact Center Forum v Bratislavě. První ročník měl skvělou odezvu a stal se motivací pro další pokračování. Více informací na ccforum.sk.

Fotogalerie

Spojujeme direct marketing, prodej na dálku a kontaktní centra. Podporujeme členy akcemi, vzděláváním a prosazujeme kvalitu i etiku v oboru.


Jsme členy:

Czech chamber of commerce The Federation of European Data and Marketing

© 2009 - 2025 Asociace direct marketingu, v e-commerce a zásilkového obchodu

Created by Digital One | Upravit nastavení cookies