V pražském Jazz Docku v rámci Czech CC Day byli vyhlášeni nejlepší v oboru kontaktních center
Ve čtvrtek 16. října proběhlo v pražském klubu Jazz Dock předávání cen 12. ročníku soutěže kontaktních Czech Contact Center Award. Soutěž pořádá Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Slavnostní den s názvem Czech Contact Center Day se konal v prostorách Jazz Docku již potřetí.
Ceny v soutěži Czech Contact Center Award byly uděleny ve třech kategoriích - Klienti, Technologie a Lidé. Zajímavostí letošního ročníku byla hned dvě první místa v kategorii „klienti“, kterou si odnesly firmy Concentrix Czech Republic za projekt „Alba“ a T-Mobile Czech Republic za „CHAT – spokojenost a čas zákazníků vždy na prvním místě“. Ocenění předal zástupcům firem předseda poroty Aleš Hýbner, který také zhodnotil 12 let trvání soutěže. „Celou dobu se snažíme vylepšit obrázek kontaktních center a myslím si, že se nám to díky soutěži daří. Jednak se nám to potvrzuje v podobě nových účastníků, kteří se do soutěže hlásí, a zároveň je na jednotlivých projektech vidět, že jejich kvalita stoupá. Za porotu tak mohu říct, že letošní práce byly velmi vyrovnané a rozhodovaly opravdu drobnosti.“
První místo v kategorii „lidé“ zamířilo z rukou předávajícího člena poroty Přemysla Šťastného do společností SentiSquare, která na vítězném projektu „AI pro kontrolu vězňů v call centru“ spolupracovala s firmou A – GIGA. Miloslav Pleskač z A – GIGA k 1. místu říká: „Ocenění si hodně vážíme a jsme na něj hrdí, protože je pro nás i potvrzením, že jsme se, jako firma vydali správnou cestou. Obrovskou zásluhu na něm mají také všichni zaměstnanci od vedení až po samotné operátory.“ Tomáš Brychcín ze SentiSquare doplňuje: „Já bych dodal ještě jednu zajímavost a tou je, že ocenění je za AI, která nemá nahrazovat lidi, ale má pomáhat zlepšovat online prodej vězeňských operátorů, a tak jim i pomoct se začleňováním do společnosti, v tom je projekt super.“
V kategorii „technologie“ obsadila 1. místo „Alzee – Virtuální asistentka, která mění péči o zákazníky“. Projekt ukázal, že společnost Alza.cz technologii neustále vyvíjí tak, aby nejen ušetřila lidskou sílu, ale také pro co nejlepší uspokojení zákazníků. Výkonný ředitel ADMEZ Tomáš Hájek dodává: „Setkáváme se občas s tím, že v některých firmách berou umělou inteligenci hlavně jako cestu k úsporám. To je v pořádku, pokud druhou stranou mince není zhoršení zákaznické zkušenosti. Proto je třeba, aby tlak finančních ředitelů byly v rovnováze s uspokojováním zákazníků“
„Dopolední večírek“ ukončila lektorka a koučka Barbora Janurová s tématem „Bullshit jobs“ aneb jak motivovat nejen sebe, ale mít i smysluplnou práci a angažované zaměstnance. Závěrečná tombola, pak završila letošní ročník soutěže a tím i vlastně Profesní klub kontaktních center, který ADMEZ pořádá několikrát do roka.
© 2009 - 2025 Asociace direct marketingu, v e-commerce a zásilkového obchodu
Created by Digital One | Upravit nastavení cookies