Rok 2024 byl pro ADMEZ rokem růstu a nových výzev. Asociace rozšířila členskou základnu, úspěšně debutovala s konferencí na Slovensku a posílila klíčové akce v oblasti kontakt center a přímého marketingu. To, co se nepovedlo, bere jako motivaci pro další rozvoj.
Rok 2024 byl pokračováním let předchozích. Na naší cestě propojování přímého marketingu, prodeje na dálku a kontaktních center plnila asociace roli partnera pro jednání se státní správou, networking a vzdělávání, ale částečně i obchodní komory či PR agentury. Snažili jsme se kultivovat trh, prosazovat kvalitu a etické podnikání a podporovat byznys našich členů.
Rok 2024 znamenal rozšíření členské základny o čtyři členy. Protože zájem o aktivity ADMEZ sledujeme na našich akcích, věříme, že i letos přijmeme další nové členy.
Poprvé ADMEZ organizoval konferenci v Bratislavě. Očekávali jsme napoprvé okolo osmdesáti účastníků, nakonec jich přišlo sto dvacet. Ohlasy dobré, zájem sponzorů slušný. Povedená akce, jedeme dál!
Loňská soutěž (dříve IMC Czech Awards) prožila slabší ročník díky rebrandingu. ADMEZ i druhý spolupořadatel AKA již připravují ročník nový.
Naše callcentrová soutěž odstartovala další desetiletku s naprosto rekordním počtem přihlášek. Je to velká výzva v takovém trendu pokračovat.
v rámci svého třetího ročníku fungovaly opět spolehlivě. Zájem ze strany teamleaderů, supervizorů či trenérů o výměnu zkušeností neutuchá. Přesto bych rádi letos klubová setkání ještě obohatili o zajímavé hosty.
pokračovaly zejména na jaře neotřelými tématy. Podzim byl slabší. O to intenzivněji připravujeme program letošních snídaní.
Trochu jsme se obávali, že červnová konference na Slovensku může negativně ovlivnit účast na té pražské. Nestalo se. Konference Call centra navázala na předchozí ročníky s dobrým programem a hojnou účastí. Součástí akce bylo elektronické hlasování o novém názvu konference pro rok 2025, kdy oslavíme čtvrtstoletí této tradiční akce. Název odtajníme na jaře.
V roce 2024 asociace zahájila dva dotační vzdělávací projekty, jeden v rámci tříleté výzvy č. 40 a druhý jako rozvoj digitálních dovedností. Oba projekty, které pokračují i letos, jsou určeny pro členské firmy ADMEZ a jejich zaměstnance.
Celkově lze rok 2024 označit za velmi dobrý. Rozšířili jsme členskou základnu, pronikli s konferencí na Slovensko a vylepšili některé networkingové akce. A to, co se povedlo méně, bereme jako výzvu pro další práci. Jsme rádi, že nás podporuje celá členská základna.
© 2009 - 2025 Asociace direct marketingu, v e-commerce a zásilkového obchodu
Created by Digital One | Upravit nastavení cookies