Slovenská konference, kterou ADMEZ podruhé uspořádal v Bratislavě, se povedla. Program, networking, lokace. Těšíme se na další ročník.
Na začátku června proběhl v Bratislavě druhý ročník konference Slovak Contact Center Forum. Změnili jsme místo (hotel Tatra) a dle slov účastníků se podařilo sestavit lepší program než v roce předchozím.
Konferenci otevřela Katarína Lucinová (PFCEU) s příběhem o budování call centra v SPP. Poté se u mikrofonu vystřídali Jakub Kánovics (SentiSquare), Jakub Sidorják (Daktela) a Miroslav Procházka (Staffino), kteří z různých pohledů přesvědčili účastníky, že technologie hýbou též světem kontaktních center a určují jeho další vývoj.
Protože téma konference se týkalo týmů jako pomyslných "klíčů" k úspěchu a zákaznické spokojenosti, věnovala se jim konference podrobněji. Juraj Balogh (CreditCall) představil způsob začleňování nováčků do kolektivu, Martin Červenák (Dôvera zdravotná poisťovňa) předvedl, že být zlým šéfem se někdy skutečně vyplatí a Denisa Dudášková (Orange) jako nejlépe hodnocený řečník nadchla svým příběhem o budování dream teamu. Kolegyně z Paradigmy - Jana Matiašková a Lenka Chlpíková ve své případovce pohovořily o důležitosti síti zodpovědných lidí ve firmě při plnění úkolů.
Panelovou diskuzi otevřela pětiminutová miniprezentace Tomáše Dočekala (OpenOne), který prezentoval několik dat z českého benchmarku kontaktních center. Tematicky tak odstartoval diskuzi o vztahu AI a lidí v kontaktních centrech. Kromě něj vystoupili Denisa Dudášková (Orange), Katarína Kmeťová (Konecta) a moderátor diskuze Tomáš Hájek (ADMEZ).
Krátký odpolední blok měl pouze dva řečníky. Tomáš Kelemen (Fortinet) zaujal zajímavou prezentací o kybernetických útocích na slovenské firmy a možné obraně proti nim. Závěrečná show pak proběhla v režii Richarda Holce (Matchie), který s zapojením řady účastníků řešil nejčastější chyby v prodeji a marketingu.
Konference se povedla a pořadatel, tedy ADMEZ je rád. Přípravy příštího ročníku zahájíme na podzim.
© 2009 - 2025 Asociace direct marketingu, v e-commerce a zásilkového obchodu
Created by Digital One | Upravit nastavení cookies